wtorek, 5 września 2017

Let's levitate | Sesja z Klaudią


Hej! Zapraszam Was do obejrzenia efektów z naszej spontanicznej sesji z Klaudią. <3

Bez rozpisywania się- z Klaudią zawsze znajdzie się jakiś ciekawy pomysł, miejsce na zdjęcia- bardzo się cieszę, że zdążyłyśmy zrobić te zdjęcia pod koniec wakacji. Było tak fajnie, że moja modelka zaczęła latać- chociaż nie mogłam się zdecydować, czy te ujęcia lepiej wyglądają w kolorze, czy biało-czarne- może Wy mi powiecie? Dodatkowo przygotowałyśmy także filmik, (chociaż moja trzęsąca się ręka... tak miało być!) ostatnio polubiłam takie montować, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany małym wideo portretem- z przyjemnością dorzucę go do sesji.
https://www.youtube.com/watch?v=40KI_BdZphQ

Dajcie znać jak Wam się podoba, każda opinia mile widziana. Szykuje się dużo zmian tu na blogu i zdecydowanie nie tylko, dużo nowości. Jestem jedną z tych osób, które motywują się i inspirują na jesień. :D

Do zobaczenia wkrótce!


















10 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje zdjęcia są wyjątkowe, masz dziewczyno talent nie zmarnuj tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia <3
    W pierwszym się zakochałam!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna lewitacja :) I portrety są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontaniczna sesja i takie efekty? Co byłoby gdyby był zaplanowana? :D Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, pierwsze - mega! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3