piątek, 11 sierpnia 2017

Spring in the summer | Sesja z Joanną


Tak się złożyło, że z nadejściem wiosny nie zrobiłam żadnej typowo wiosennej sesji, których wówczas było pełno. Nigdy nie jest za późno, nasza sesja z Asią okazała się być w większości właśnie w takim stylu. Są trzy piękne miejsca, jest trochę tanecznie, dziewczęco, delikatnie i kwiecisto- zapraszam do obejrzenia efektów naszej współpracy :)

Nie rozpisuję się dzisiaj, powiem tylko, że zapraszam na sesje (głównie Wieluń) po 18.08, portretowe, taneczne, jeździeckie- jakie tylko chcecie, jeśli macie jakiś ciekawy pomysł chętnie się go podejmę, wykorzystajmy resztę wolnego czasu w wakacje :)
Tymczasem ja wyjeżdżam już nad nasze polskie morze i mam nadzieję, że wasze wakacje lub urlopy są również bardzo udane. Napiszcie która część dzisiejszych zdjęć najbardziej Wam się podoba!


INSTAGRAM
FACEBOOK
PYTANIA

mod. Joanna Hoszowska






6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie 8 zdjęcie jest naaj <3

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia są ładne. Aż trudno wybrać, które najładniejsze.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za sympatyczną współpracę i piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3