niedziela, 6 sierpnia 2017

City time | Sesja z Dorotą

Witam w sierpniu!
Miesiąc dopiero się zaczął, a ja tonę w zdjęciach- dobra, może nie tonę, ale w ostatnim czasie padł chyba jakiś rekord liczby sesji w krótkim czasie. Trochę za sprawą mojego wyjazdu do Krakowa- dzisiaj pokazuję Wam pierwszą sesję stamtąd, stworzoną razem z Dorotą!

Mimo, że nasze miejsca były w samym centrum Krakowa, to chyba jeszcze nigdy nie widziałam tam sesji- może po prostu nie zwracałam na to uwagi. Moim zdaniem zdjęcia wyszły bardzo fajnie, już dawno chciałam coś tam zorganizować. Cieszę się, że poznałam kolejną świetną osobę i modelkę z Krakowa, no i cóż- zapraszam do obejrzenia efektów, bo zdjęć wyszło całkiem sporo i ciężko było mi wybrać.
Dajcie znać, czy Wam się podoba! :)

mod. Dorota Kuźmicka- INSTAGRAM




12 komentarzy:

  1. Jesteś piękna, masz taką nietypową urodę :) i zdjęcia świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję się bez bicia, najpierw skomentowałam, dopiero później przeczytałam. ;) Mimo wszystko zdanie podtrzymuję, modelka piękna, a zdjęcia bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja, zdjęcia mi się podobają i to jak świetnie wpisuje się modelka w klimat jaki panuje :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka :) super wpasowana stylizacja w kolory otoczenia :)
    Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) Śliczna modelka.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy modelki to czyste szaleństwo, bardzo ciekawa uroda! modelka idealna !! a zdjęcia to kolejne mistrzostwo <3


    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! *.*

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja, wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękna modelka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3