piątek, 21 lipca 2017

Strawberry blond | Sesja z Moniką


Sesja z początku wakacji, można by powiedzieć że piszę ten post po małej przerwie. Tłumaczenie na później, a teraz po prostu zapraszam Was do obejrzenia efektów. ;)


Na początku planowałam napisać tutaj coś słowem wstępu o tym, dlaczego dokładniej publikuję coś po takiej przerwie- nie, nie wyjechałam na tropikalne wakacje, siedziałam w domu przez prawie cały czas- jednak zostawię to na później.
W dzisiejszym wpisie pokazuję Wam efekty naszej ostatniej sesji z Monią. Po tym, jak obie pofarbowałyśmy włosy- taka randomowa ciekawostka. W miejscu, w którym robiłam zdjęcia już nawet nie wiem ile razy, a za każdym jednym mi się podoba i zawsze robimy coś innego. Na początku nie bardzo mogłam zgrać się ze światłem i aparatem, jednak później było już lepiej. W konsekwencji trochę poeksperymentowałam, mam nadzieję, że Wam się spodoba i koniecznie napiszcie które najbardziej (i czy wolicie kolor czy biało-czarne...czasem nie mogłam się zdecydować) <3

Tym postem wracam do bardziej regularnej pracy nad blogiem i fotografią mam nadzieję, więc jeśli jest ktoś chętny na sesję zapraszam. Jednocześnie znowu przypomnę, że jestem otwarta na ciekawe pomysły, ludzi, miejsca, stylizacje i co tylko wpadnie Wam do głowy- jeśli ktoś więc ma jakiś ciekawy pomysł lub interesuje się modelingiem, tańcem itd. zapraszam w ramach TFP. Chętnie porobię też jeździeckie zdjęcia z treningu lub typową sesję :)

Jeszcze jedno ogłoszenie i daję spokój- w sierpniu będę na Snapchacie dayinspirations (Instagram). Jest to dopiero jego początek- cieszę się, że dziewczyny zaprosiły mnie do swojego projektu, ponieważ w każdy dzień poruszany będzie inny temat i mi-oczywiście- przypadły fotograficzne niedziele. Czyli w końcu będzie możliwość dowiedzenia się wszystkiego, poopowiadam jak to było u mnie na początku, jak wygląda sesja ze mną czy o innych tematach, o które byłam pytana nieraz na blogu :) Zapraszam!

Życzę Wam w dalszym ciągu cudownych wakacji, róbcie to co sprawia Wam przyjemność i odpoczywajcie! Do zobaczenia wkrótce <3


mod. Monika Torchała










Ja też załapałam się na zdjęcia! :D



Mini backstage:







6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Jak zawsze mają swój klimat. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tej miejscówki na zdjęcia :) I piękna modelka <3

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz swietne zdjecia i wogole super blog. Zostaje na dluzej :)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia, obie jesteście śliczne! (: // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia i ładna trampki :D OD jakiegoś czasu chodzą za mną bordowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3