poniedziałek, 31 lipca 2017

Art block | Coś Szczerego III



 Miałam napisać ten tekst przy poprzednim poście z sesją, jednak stwierdziłam, że lepiej zrobić z tego osobny post, dla tych którzy lubią trochę poczytać ;) Tutaj więc, w kolejnym dłuższym poście Coś Szczerego chcę trochę wytłumaczyć (?) się z bloku twórczego (:D)  i pogadać o tym, co już od dawna siedzi mi w głowie odnośnie moich zdjęć, wakacji i różnych takich. Dodatkowo autoportrety, których jeszcze tutaj nie pokazywałam :)


Przed wakacjami jak większość ludzi, obiecywałam sobie mnóstwo rzeczy. Mówiłam, że będzie ekscytująco, bo czeka/ło mnie kilka wyjazdów, fajnych spotkań, ładna pogoda i cała ta otoczka lata... Jednocześnie moim dużym celem było to, że ruszę bloga, widziałam w swojej głowie i na kartkach kilka fajnych projektów odnośnie zdjęć i nie tylko, wciąż mam spisane pomysły na sesje- żyć nie umierać. A tymczasem co? Na fanpage zasięgi spadają niemal do zera, żadnych sesji nie było widać i na blogu pustki. Już wyjaśniam- przyszły wakacje i nagle poczułam zmęczenie i to, że robiąc cały czas zdjęcia i biegając od sesji do sesji (i jeszcze wciskając czas przy komputerze na ich obrabianie gdzieś pomiędzy)- te dwa miesiące wcale nie będą takie, jak sobie wyobrażałam. Nagle nie wiadomo czemu, pomijając prywatne sprawy, napotkałam na typowy blok twórczy (?) i patrząc na aparat miałam totalnie dość i po prostu mi się nie chciało, o obróbce nie wspomnę.
To nie jest sad story o tym, jak robię przerwę i żegnam. Przeciwnie- musiałam przemyśleć kilka rzeczy, odpuścić presję perfekcjonizmu i teraz na spokojnie wracam. Najśmieszniejsze jest to, że nie mam aż tak dużo sesji, nie jestem Bóg wie jaką artystką czy fotografem, albo blogerką- mimo wszystko chcę żeby to co robię chociaż na małą skalę było idealnie i dlatego zaprowadziłam się w to błędne koło. Bo zamiast zrelaksować się w wakacje, wiedziałam że mam sesję do obrobienia i w końcu mogłabym coś ruszyć.

Plan na teraz? Po pierwsze jeśli chodzi o sesje TFP będę poświęcać się moim pomysłom i planom, zrobię mniej sesji ale takie, żebym była z nich zadowolona w 100%. Jeszcze niedawno byłam pewna, że muszę robić ich jak najwięcej i byłam zła na siebie jeśli nie mogłam- ale to przecież jakość jest ważniejsza od ilości. Nie muszę mieć najlepszych zasięgów i dążyć do powiększania ,,widowni''.
Bardzo ważne- jeśli ktoś chciałby sesję ze mną to zapraszam i jestem bardzo otwarta na współpracę i sesje prywatne! Odpoczęłam i bez stresu ruszam- bo chcę, a nie muszę, więc zdjęcia robione z pasji będą też na pewno bardziej autentyczne i dobre.
Zapraszam też na Snapchat- dayinspirations - gdzie co tydzień w sierpniu prowadzę fotograficzne niedziele.
Także zapraszam do obejrzenia moich amatorskich autoportretów i do tego, żebyście też w sierpniu sobie trochę pożyli, trochę offline. Twórzmy swoją sztukę z każdego dnia.
Mam nadzieję, że macie cudowne wakacje. Pamiętajcie, że każdy ma prawo robić to, na co ma ochotę i róbcie jak najwięcej tego, co sprawia Wam przyjemność- bez względu czy są to szalone, wakacyjne wyjazdy ze znajomymi, imprezy, czy po prostu spędzenie czasu na czytanie książek czy odkrywanie nowych seriali. To też jest w porządku :)
Trzymajcie się i do zobaczenia niedługo! <3

INSTAGRAM
FANPAGE

ASK

















16 komentarzy:

  1. Chyba bym nie mogła sobie nic zaplanować, nigdy mi to nie wychodzi. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/07/july-photo-mix.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem to nie zależy od nas :/ Dziękuję!

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia.
    Widzę na fotograficznych blogach ostatnio bardzo dużo przemyśleń. Chyba to dobrze. Trzeba mieć świadomość tego co i jak się robi, trzeba się na chwilę zatrzymać i zastanowić. To pomaga iść na przód. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, zgadzam się- lepiej czasami zrobić przerwę i przemyśleć pewne sprawy ;)

      Usuń
  3. Czasem taka przerwa pomaga wrócić z podwojonym zapałem :) Ważne, że wiesz co chcesz robić i będziesz do tego dążyć :) Powodzenia życzę :)
    A zdjęcia świetne :) !

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się obiecująco. Muszę przyznać, że ciekawie piszesz. Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Z talentem się nie dyskutuje. :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,niedawno mialam takie same odczucia! Lubie czytać ciekawe wpisy ,wiec ten mi sie podobal-a jesli ty lubisz czytac to zapraszam na bardzo podobny post co ten ( http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/2016/12/zmiany-nowa-blogowa-era.html ) :p Super zdjecia,bardzo mi si podobaja-super tło!:)))

    xoxo


    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to zabrzmi banalnie,ale miałam dokładnie tak samo i momentami czytałam jakbym czytała o sobie! Pierwsze dni lipca zapowiadały bardzo twórczy miesiąc,miałam mnóstwo planów,upatrzonych miejsc,a potem coś poszło nie tak.Ciągłe przeciwności losu,pogoda tylko pogorszająca sprawę (na przemian upały i intensywne burze) i to poczucie zmęczenia,o którym mówiłaś.Jak już wychodziłam na zdjęcia to czułam,że nie są wystarczajaco dobre i po chwili wracałam do domu,zgrywałam je w jakiś folder i tak sobie leżały i leżały,a ja nawet nie miałam ochoty na nie patrzeć,nie wspominając już o obróbce.Zasięgi,które spadły mi niemalże 7-krotnie tez wcale nie motywowały mnie do jakiejkolwiek pracy.Na szczęście powoli się podnoszę z tego ,,fotograficznego dołka'',dzis zrobiłam całkiem fajną sesję z uroczą 4-latką i czuję,że teraz mogę nabierać powoli rozpędu.Oby to nie był tylko kolejny falstart :) Także życzę zarówno Tobie jak i sobie,aby ten miesiąc byl dla nas dobry i owocny w same udane kadry,z których będziemy moglybyć dumne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obie się podniesiemy i teraz będzie coraz lepiej! Czasem dobrze sobie zrobić przerwę i działać bez presji, powodzenia! <3

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia. Chciałabym zrobić z Tobą sesję, ale niestety za daleko :( Szkoda

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie, czasami jestem w innych miastach i robię sesje! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3