sobota, 17 czerwca 2017

Sesja z Zuzią | boho



Nareszcie mamy wakacje! Skończyły się wszystkie zaliczenia, sprawdziany, poprawki- powiem Wam, że w tym roku miałam tego wszystkiego strasznie dużo, dlatego bardzo się cieszę, że to już koniec. W końcu będę miała czas na zdjęcia, bloga i to wszystko- bo ostatnio trochę musiałam z tym przeczekać. Dzisiaj pokazuję Wam sesję z Zuzią- to już nasze drugie zdjęcia i całkiem szczerze- z taką modelką nie może wyjść źle! :)
Zdjęć wyszło bardzo dużo, byłyśmy aż w trzech miejscach i jeszcze po drodze na chwilę zatrzymałyśmy się w czwartym. Przyznam, że na początku myślałam, że wyjdą trochę inaczej, ale przy obróbce sprawy potoczyły się po swojemu. Niestety nie zawsze wygląda to tak, że siadam do zdjęć, ustawiam kilka rzeczy, edytuję trochę i już- idealnie. Czasami kolory nie współpracują, a mi cały czas zmienia się koncepcja i w sumie nie mogę się zdecydować. Dlatego na początku trochę zeszło mi z obrobieniem pierwszej tury ujęć- jednak, gdy już zdecydowałam co i jak- zaczęło wychodzić. Mam nadzieję, że efekty Wam się spodobają, oraz że ta druga sesja, nie jest moją ostatnią z Zuzią! :)

Ogłoszenie, w sumie typowo tutaj, pewnie domyślacie się co napiszę- napiszę, że mam dużo czasu i szukam chętnych na zdjęcia! Oczywiście w wakacyjnej ,,promocji''. Dodatkowo, pamiętajcie- zawsze szukam ciekawych twarzy, interesujących ludzi, ze swoimi pasjami lub pomysłem na zdjęcia. Nie musicie umieć pozować, może i tak stworzymy razem coś ciekawego, szczególnie jeśli macie ładne miejsce, stylizacje, czy nawet ładnego pieska husky (tak, tak)- ogranicza nas tylko wyobraźnia, a sama mam sporo pomysłów :)

W lipcu-sierpniu: WIELUŃ, KRAKÓW, OPOLE, a także inne miasta (może Poznań, może Wrocław, Mielno), które na pewno będę wspominać na fanpagu :)

Napiszcie, z którego miejsca zdjęcia podobają Wam się najbardziej! Trzymajcie się i miłych wakacji! :*

FANPAGE
--->INSTAGRAM<--
















15 komentarzy:

  1. Prześliczna ta Twoja modelka :) Zdjęcia z tej sesji wyszły Wam bardzo ciekawe. Subtelnie, delikatnie i odrobinę bajkowo. Podoba mi się różnorodność Twoich kadrów. W części zdjęć kolorystyka jest bardzo subtelna i wiosenna, a w drugiej jakby to już był środek lata i mocne słońce.
    Mam nadzieję, że chętnych na zdjęcia przez wakacje nie będzie Ci brakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju zakochałam się w zdjęciach i modelce *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy Ty używasz jakiegoś analogowego obiektywu?! bokeh jest przepiękny! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to jest standardowy Canon 50mm 1.8! :) Ale kiedyś też długo używałam analogowego Heliosa, którego bokeh był jeszcze bardziej magiczny <3

      Usuń
  4. Niesamowita sesja, a uroda modelki powala. Tylko pozazdrościć :) Nareszcie wakacje i będzie można poszaleć z sesjami hah, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Obie części wyszły niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku jak spojrzałam na miniaturkę wpisu, myślałam, że to będzie jakieś szalone before&after, ale na szczęście nie haha :D !
    A zdjęcia przepiękne! Pierwsza część jest taka delikatna i dziewczęca, a druga chociaż zupełnie inna, bo i kolory i pozy to również prezentuje się świetnie :D Nie potrafię wybrać, która bardziej mi się podoba, bo obie są piękne! Wszystko fajnie ze sobą współgra i stylizacja i modelka i te kolory <3
    Zazdroszczę Ci już wakacji, ja póki co męczę się z ostatnim zaliczeniem, a potem mam jeszcze do odrobienia praktyki, więc prawdziwe wakacje zacznę dopiero w sierpniu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, w ogóle nie przyszło mi to do głowy jak łączyłam te dwa pierwsze zdjęcia :D
      Dziękuję bardzo! I powodzenia z zaliczeniem :)

      Usuń
  7. wspaniała sesja :) i taka piękna modelka :)
    do stylizacji nie pasują mi jedynie buty - jakos ciezko sie zrobilo, ale na większosci zdjęć ich nie widać, więc jest ok :)
    chyba bardziej podoba mi sie pierwsza część - taka delikatna i subtelna :) chociaż 2 ostatnie zdjęcia są cudne :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, ładna modelka- wszystko gra. Chyba nie mam się do czego przyczepić, treść też ma sens, mimo że to blog fotograficzny, bardzo dobra robota. Jedyne co, to może popracuj trochę nad wyglądem bloga.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę modelki !
    Piękna sesja. Dużo próbujesz , takie postępy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem czy bardziej podobają mi się te delikatne zdjęcia w zieleni, czy wyraźniejsze z mocniejszym słońcem i czerwienią, jedne i drugie są piękne, chociaż ze względu na lekkość stylizacji minimalnie wygrywają chyba pierwsze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3