sobota, 24 czerwca 2017

Foto podsumowanie | Best moments 01-06.2017

Lubię oglądać podobne podsumowania- więc stwierdziłam, że sama zrobię jedno! W związku z zakończeniem pierwszej klasy liceum, nadejściem wakacji, mija dokładnie połówka 2017r.- wybrałam po jednej ulubionej fotografii z każdego miesiąca- oraz przypomniałam sobie co udało mi się zrobić i zobaczyć także od tej nie-fotograficznej strony... Zapraszam do obejrzenia moich wspomnień i zdjęć! :)

STYCZEŃ

Styczeń był dość spokojnym miesiącem. Jeśli chodzi o sesje, zrobiłam jedną dość dużą z oczywiście Moniką i Michaliną- przed własnym domem, w najprostszych miejscach, możecie zobaczyć ją TUTAJ. Warto też wspomnieć o finale WOŚP, w którym brałam udział. Oprócz tego nie działo się zbyt dużo- wiadomo, rok szkolny w pełni, sporo nauki, robiłam też kilka sesji prywatnych. Mimo wszystko było wiele naprawdę fajnych momentów, spotkań- nie zawsze nawet miałam czas zrobić jakieś zdjęcie, chociaż uwielbiam uwieczniać momenty.


LUTY

Zacznijmy od tego, że sesja z Zuzią okazała się być świetnym pomysłem- dostałyśmy dużo pozytywnego odbioru, co wiadomo- zawsze motywuje do dalszego działania. Dziękuję więc każdemu, kto się do tego przyczynił! Z drugiej strony jednak, nie zawsze jest bardzo kolorowo- w lutym oprócz zdjęć niewiele się u mnie działo. Wiadomo, były lepsze i gorsze momenty, niestety nawet nie mam za bardzo się czym chwalić jeśli chodzi o zdjęcia z tego okresu- musiałabym pokazywać wam tylko podobne do siebie obrazki kawy, książek i mnóstwo selfie.  :D


MARZEC

Marzec był za to dużo ciekawszy! Mój pierwszy wyjazd do Krakowa w tym roku, uwielbiam tam jeździć co nieraz można było zauważyć na moim blogu. Tym razem wiązał się on z nowym aparatem! Tam właśnie kupiłam mojego długo wyczekiwanego Canona 70D, po solidnym oszczędzaniu i pracy- w końcu przestałam robić sobie wymówki i zaczęłam działać fotograficznie. Na kolażu widać też małe momenty jak pójście na strzelnicę, wypady na kawę, czy backstage jednej z fajniejszych sesji pod względem ludzi- chociaż tu nie widać, to robiłyśmy sesję z Oliwią na dwóch fotografów, co było naprawdę ciekawym doświadczeniem :)



KWIECIEŃ

  
W kwietniu się działo! Jak widzicie, nie mogłam zdecydować się którą sesję wybrać jako moją ulubioną- pierwsza, wykonana z Julką dostała również mnóstwo pozytywnych komentarzy, opinii, naprawdę jestem z niej zadowolona- lubimy takie ,,zastrzyki'' dobrej energii. Drugą sesję zrobiłyśmy z Wiktorią w Krakowie- tak, był to mój drugi wyjazd tam- na przełomie kwietnia i maja. 



MAJ



A propos wyjazdu do Krakowa- w kolażu z maja możecie zobaczyć więcej zdjęć. Część pochodzi z urokliwej wsi Karniowice pod Krakowem- to ją właściwie tak często odwiedzam. Majówkę miałam więc naprawdę udaną. A jeśli chodzi o sesję- cóż, jest to jedna z moich najnowszych sesji, które wylądowały na blogu. Monika i Szymon, dla których zdjęcia planowaliśmy już dawno i do których na pewno mam swego rodzaju sentyment, ale więcej pisałam o tym się w poście :)


CZERWIEC


Mamy tu kolejną- moją najnowszą sesję z Zuzią. Oprócz niej szykuję jeszcze jedną, też naprawdę fajną- jednak na efekty trzeba jeszcze troszkę poczekać. W czerwcu nadszedł upragniony czas wakacji. Większość miesiąca mimo wszystko była zabiegana, przez szkołę, sprawdziany, poprawki- ale już teraz w 100% mogę powiedzieć, że przeżyłam ten kolejny szkolny rok, a przede mną dwa miesiące nowych, świetnych doświadczeń. Przyznam, że mam bardzo ciekawe plany- zarówno dotyczące bloga i fotografii, jak i moich wyjazdów, wydarzeń- już nie mogę się doczekać! Możliwe więc, że pojawi się więcej lifestylowych wpisów- ale na brak sesji w ciągu najbliższych dwóch miesięcy też nie będę mogła narzekać.W czerwcu miały też miejsce Dni Wielunia- mojego miasta, na których bawiliśmy się m.in. na koncercie Margaret- co widać na kolażu. 




Dziękuję bardzo za dobrnięcie do końca! Wiem, że te pseudo ,,kolaże'' nie są dobrej jakości, a także nie przedstawiają tego, co naprawdę się u mnie działo, ponieważ szczerze mówiąc w najlepszych momentach ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną nie koniecznie myślę o wyciąganiu telefonu.
Życzę Wam cudownych wakacji, odpoczynku i mniejszych lub większych podróży i doświadczeń! Mam nadzieję, że nam wszystkim uda się zrealizować nasze plany. Zapraszam również na zdjęcia! :)
Na Fanpagu będę na bieżąco informować, które miasta odwiedzę i w których można umówić się na sesję, bo możliwe że będzie ich dużo!
Do zobaczenia wkrótce!



10 komentarzy:

  1. Pierwszy link nie działa, chyba zapomniałaś dodać URL :) Chętnię zajrzę do postów z sesjami, bo jestem tu od niedawna :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję bardzo, już poprawione! :) Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć <3

      Usuń
  2. Robisz bardzo dobre i ciekawe zdjęcia. Szczególnie podoba mi się to z czerwca :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne podsumowanie. Gratuluje talentu, piekne zdjecia. Zycze dalszych sukcesow i udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie swojej półrocznej pracy! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie, w dodatku robisz bardzo dobre zdjęcia. Tylko życzyć Ci powodzenia i dalszego zapału do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś genialne zdjęcia i świetnie podsumowałaś te miesiące!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Piekne wspomnienia, a sesja z Zuzką piękna! <3
    Niedługo również kupuję Canona 70d i zastanawia mnie czy miałaś go w zestawie razem z kitowcem czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie, kupiłam go samego, kita miałam już wcześniej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3