sobota, 27 maja 2017

Ty też Chicago? | Sesja Moniki i Szymona


Tą sesję planowaliśmy już długo i w końcu pokazuję tu efekty. Szczerze bardzo zależało mi, żeby te zdjęcia wyszły świetnie. Monia i Szymon są cudowną, pozytywną parą i mam nadzieję, że udało mi się pokazać to na zdjęciach! :) 
Monika pojawiała się tutaj już wiele razy, nie trudno się domyślić, że oprócz bycia naprawdę świetną modelką, jest moją przyjaciółką, wręcz siostrą. Dlatego podwójnie cieszę się, że miałam okazję zrobić dla nich sesję, to był naprawdę fajnie spędzony czas i oprócz typowo pozowanych zdjęć wyszło dużo roześmianych, wesołych ujęć- myślę, że to właściwie w takich sesjach jest najważniejsze, żeby pokazać prawdziwe emocje, uczucia, żeby patrząc na te fotografie widać było naprawdę dobrą relację. W takich chwilach fotograf zamienia się w obserwatora, nie musi wiele ustawiać- a ludzie po prostu są sobą.

Samo miejsce sesji, temat nie są przypadkowe- i myślę, że to też czyni ją wyjątkową. Nie są to typowe, oczywiste, zakochane zdjęcia po prostu w ładnym miejscu. Szymon i Monia naprawdę spędzają razem czas w ten sposób, grając w koszykówkę, a po bluzach widać komu kibicują. Każdemu życzę takiego związku, ze wspólną pasją, z taką pozytywną energią- i nie przedłużam już, zapraszam do obejrzenia zdjęć! 

Oczywiście zapraszam wszystkie chętne pary, które również chciałyby uwiecznić takie wspaniałe chwile razem na zdjęciach, jest to naprawdę świetna pamiątka i wspomnienie.

Do zobaczenia już niedługo! 


mod. Monika Torchała
Szymon Mostowy














  



 ----------------------------------------------------------------------



6 komentarzy:

  1. Oj udało się, udało <3
    Uwielbiam takie naturalne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywne zdjęcia i śliczna dziewczyna :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia :)
    stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Doadałam Cię do obserwowanych, żeby być na bieżąco a kolejnymi sesjami! <3
    Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja. Przepiękna para. ♥ Najbardziej podoba mi się czwarte zdjęcie. :)

    Pozdrawiam,
    Avenity z bloga Myśli zapisane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3