sobota, 20 maja 2017

Spring friends | Sesja

Hej! Dzisiaj pokazuję wam moją dopiero pierwszą typowo ,,wiosenną'' sesję. Dużą, bo działałyśmy razem z czterema, pięknymi dziewczynami i myślę, że wyszło nie najgorzej. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba!

Jakoś już tak mam, że zimą tęsknię za kwiatami i zielenią do zdjęć, a jak już wiosna przyjdzie to nie mogę zabrać się za zdjęcia typowo w takim stylu. Ale spokojnie, na mnie też przyjdzie czas i niedługo przyjdę z pięknymi portretami. (Jeśli ktoś był chętny to wiecie gdzie się kierować! :P) Chociaż muszę przyznać, że ostatnio spędziłam masę godzin na obróbce zdjęć, w połączeniu z ,,gorącym'' okresem w szkole jeśli chodzi o naukę i innymi obowiązkami- głowa mi pęka i nie mogę doczekać się wakacji. Na szczęście pogoda jest już na tyle cudowna, że spokojnie można wyjść na dwór i chociaż część swojej ,,pracy'' przenieść tam. Polecam, gdy z komputerem lub notatkami można wyjść do ogrodu- jakoś większość rzeczy idzie sprawniej. Mam nadzieję, że moje małe zmęczenie mimo wszystko pójdzie sobie szybko, bo pomysłów na zdjęcia i nawet filmiki z sesji mam całkiem sporo, trzeba się tylko za to zabrać.

Na dzisiaj to tyle, spodziewajcie się kolejnych zdjęć ode mnie niebawem!

+Dodatkowe kilka słów głównie do tegorocznych maturzystów! Mam nadzieję, że egzaminy poszły Wam super, kończycie kolejny etap w życiu i w związku z tym mam specjalną ofertę na sesje zdjęciowe dla licealnych przyjaciół i indywidualne ;) Zdjęcia zrobione na zakończenie szkoły staną się niesamowitą pamiątką, wspomnieniem i swego rodzaju ,,nagrodą,, po wszystkich stresach. Piszcie, piszcie! :) 

 POZOWAŁY:
Ola Kotowska
Ola Pieprzyk
Wiktoria Zimnowoda
Ola Janiak

--->FACEBOOK<---
--->INSTAGRAM<---




10 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia, wszystkie jesteście takie śliczne :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcie, wszystkie jesteście super

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne rozmycie w tle. Edytowane czy aparat tak ładnie tworzy efekt bokeh? :o
    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki efekt jest od razu z aparatu, ściślej mówiąc odpowiedni obiektyw i ustawienia (niska wartość przysłony) :)

      Usuń
  4. bardzo proste zdjęcia, ale urokliwe ;) || skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i śliczne modelki <3
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza modelka - ależ uroda <3 za to styl ostatniej świetny :) taki klasyczny i elegancki.

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten efekt z rozmazanym tłem.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Idziesz w dobrym kierunku. coraz lepiej ci to wychodzi :)

    Popracuj tylko następnym razem nad pozami, bo kilka dziewczyn w tym samym miejscu i prawie takiej samej pozie = mam wrażenie, że to te same zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3