poniedziałek, 8 maja 2017

Don't judge me | Coś szczerego 2

Hej!
Znów dużo tekstu, to drugi mój post z tej ,,serii'' i mam nadzieję, że oprócz oglądania sesji i luźniejszych rzeczy- takie wpisy też są okej. Tak już mam, że oprócz pokazywania zdjęć, tego co robię i czym się pasjonuję, chciałabym też czymś inspirować, napisać co jest dla mnie ważne, co dzieje się w mojej głowie. Fotografów jest tysiące, chciałabym przekazać też coś czysto od siebie.
Zapraszam do czytania, oraz pokazuję moje ostatnie autoportrety! :)
-->Poprzedni post Coś szczerego <---
Ostatnio bardzo popularny stał się serial Trzynaście Powodów (13 Reasons Why). Jeśli jeszcze nie widzieliście, to polecam obejrzeć, sama na jego temat mogłabym napisać oddzielny post, ale dzisiaj tylko trochę się nim zainspirowałam, także moimi własnymi doświadczeniami. Jeśli nie chce Ci się czytać- śmiało przejrzyj zdjęcia i tyle, może zainteresuję chociaż kilka osób :*
Jesteśmy ludźmi. Serio, wszyscy. Może czasami mam wątpliwości słysząc o niektórych zdarzeniach, ale taka prawda. To nas łączy, ale mnóstwo rzeczy totalnie nas różni- inny wygląd, inne poglądy, inne priorytety. Gdzieś kiedyś usłyszałam fajne zdanie- że każdy ma po prostu inną instrukcję obsługi. Szkoda, że tak ciężko nam to czasem zaakceptować. Każdy ma własne doświadczenia, myśli, które powoli zamieniają się w filtry, przez które przepuszczamy innych ludzi oczekując, że wszystko jest dokładnie tak jak się nam wydaje.
Mocno pomalowana- na pewno wredna, albo ma takie kompleksy, że myśli, że jej to pomoże. Siedzi cicho, sama- jak można nie umieć do kogoś podejść i nie znaleźć sobie przyjaciela? Jak ona się ubrała, dziwna jakaś. Jak mogło ją to zranić, przecież normalny człowiek nie wziął by tego do siebie. Nie zna się na żartach. Ma tyle markowych ciuchów, pewnie bogaci rodzice. On tylko siedzi w domu i nic nie robi, nie ma życia. Tamta to imprezuje co sobotę, liczy na coś. Czemu on tyle gada? Nienormalny. Dziwny. Bez sensu. Po co ona to robi? Jak tak można. O, a tamta to nagle założyła jakiegoś bloga, ma lustrzankę i uważa się za wielkiego fotografa, myśli że jest nie wiadomo kim :D

Czasami okazuje się, że inni wiedzą o nas więcej niż my sami. Wydaje nam się, że wiemy o innych wszystko, a nie znamy do końca nawet bliższych znajomych. Nikt nie jest idealny, ja naprawdę staram się nie mówić o innych niepotrzebnych rzeczy, chociaż to nie tak że jestem święta i tego w ogóle nie robię. Jednak jeśli spotykam kogoś, a nagle dowiaduję się szczegółów o życiu dziesięciu innych, wiem, że ja tej osobie nie zaufam. Po prostu zawsze zastanawiam się co się dzieje, gdy to ja się odwracam. A o czym się przekonałam? Że wydaje nam się, że przecież ta osoba tego nie słyszy- a często tak nie jest.

Generalnie, jeśli o mnie chodzi- każdy mógłby żyć swoim życiem. Aż tyle. I przede wszystkim- nie oceniać. Zdarza się, że sami mając takie, a nie inne ,,filtry'' odcinamy od siebie szanse na nowe, wartościowe znajomości. Zdarzało wam się pomyśleć, że ktoś nie wygląda na fajną osobę? Albo usłyszeć ,,myślałem, że jesteś inna''. Założę się, że wiele z was, ja również tak miałam. Dlatego cały czas staram się, żeby każdy kogo poznaję miał u mnie ,,czystą kartę''.

Dlaczego w ogóle to piszę? Chciałabym żeby ludzie byli bardziej otwarci. Bardziej wyrozumiali, tolerancyjni. I nie bali się poznawać ludzi! Ciężko jest nie oceniać, bo taka już jest nasza natura- gdy nie znamy kogoś lepiej, jedyne na czym możemy się opierać to wygląd czy jakieś inne pozory. Ale spróbujmy, mimo wszystko iść przez życie z uśmiechem i dobrym nastawieniem, a nie tylko od razu, z góry szukać wad w innych ludziach.

Mam nadzieję, że to co napisałam ma chociaż trochę sensu. Standardowo napiszcie co myślicie, zajrzyjcie na Instagrama, Fanpage- i widzimy się już niedługo, mam do pokazania jeszcze typowe sesje zdjęciowe, więc spokojnie, takie posty jak dzisiaj nie będą super często.
Trzymajcie się! :*

+Zapomniałam gdziekolwiek pożyczyć maturzystom powodzenia! Mam nadzieję, że pierwsze egzaminy dobrze wam poszły i nie stresujecie się za mocno następnymi. A jeśli chcielibyście upamiętnić okres liceum/technikum na dłużej, to podrzucę oczywisty tutaj pomysł- sesja zdjęciowa z przyjaciółmi to świetna nagroda dla samych siebie po maturach i przede wszystkim zatrzymanie wspomnień z tego okresu! Wiecie gdzie się kierować ;)


FANPAGE
INSTAGRAM






A na koniec oczywiście Baron! Nie mogło go zabraknąć, zawsze zbiera najwięcej komentarzy >:D


8 komentarzy:

  1. Serial 13 powodów pokochałam i ma być 2 seria <3
    Trzeba być bardzo ostrożny w kontaktach z ludźmi :)

    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety bardzo często oceniam innych, staram się i chcę to zmienić, głównie od momentu, kiedy moje obecne przyjaciółki przyznały się, że wyglądałam na "wredną szmatę" i dopiero po poznaniu się ze mną zobaczyły jaka jestem na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło, też miałam takie sytuacje :D

      Usuń
  3. Ja czasem oceniam innych po prostu tak mam, ale nie mówię wszystkim naokoło co o tej osobie sądzę i nie chcę zepsuć jej życia. Chyba nie ma osoby, która by nie obejrzała tego cudownego, dającego dużo do myślenia serialu. Śliczne zdjęcia <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś tu pisze, o drugiej serii tego serialu. To dziwne, zważywszy na to, że jest na podstawie książki.
    Serialu nie oglądałam, ale mam zamiar w najbliższym czasie.

    A co do oceniania...robi to każdy i to jest najzupełniej na świecie normalne. Fakt, często źle oceniamy osoby, ale też często dzięki temu nie pakujemy się w kłopoty, czy dziwne znajomości. Nasz mózg nam podpowiada, że osoba wyglądająca czy zachowująca się tak i tak, może być taka a taka. Jest to pewna forma przetrwania.
    Ważne, aby od razu takiej osoby nie skreślać i nie starać się widzieć w niej tylko to, co nam się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi sezon ma właśnie wyjaśniać dalsze losy pozostałych bohaterów itd., ciekawe co z tego wyjdzie :) Dobrze powiedziane, dziękuję :)

      Usuń
  5. Te autoportrety są śliczne, masz piękne oczy! :3 Niestety każdy ocenia pod swoim względem i według swoich upodobań. Nie zawsze słusznie i nie zawsze kierując się sercem.
    Blog bardzo mi sie spodobał ♥ Obserwuję
    WELCOME TO MINE: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3