środa, 3 maja 2017

Cracow vintage style | Sesja z Wiktorią


Hej hej!
Dla jednych majówka już się niestety kończy, niektórzy tak jak ja są dopiero w środku. Dzisiaj wróciłam z małego wyjazdu do Krakowa, nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła stamtąd zdjęć! Po raz drugi spotkałyśmy się z Wiktorią na sesję, która moim skromnym zdaniem wyszła świetnie. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba.
 
Jeśli nie widzieliście mojej poprzedniej współpracy z Wiktorią, zajrzyjcie TUTAJ. Dużo się zmieniło od tego czasu.
Przyszła pora na wiosenne ujęcia. Jeśli chodzi o stylizację, za każdym razem mogę liczyć na Wiktorię, z resztą- koniecznie wejdzie na jej bloga i fanpage.
Znalazłyśmy świetne miejsce w centrum, cieszę się, że to nie koleje zdjęcia na rynku- kocham Kraków, niestety nie jestem tam na tyle często, żeby samemu wyhaczyć jakieś fajne miejscówki. To miasto zawsze mi się podobało, to ile różnorodności w nim się znajduje, ile języków, ile miejsc, które warto zobaczyć. Ma swój urok, który zauważa się, jeśli na co dzień mieszka się w dużo mniejszym mieście.

Niedługo szykuję też post, w którym pokażę trochę więcej zdjęć z wyjazdu, na pewno coś jeszcze napiszę, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną! Odwiedźcie Instagrama- zaczęłam dodawać więcej przedpremierowych ujęć z sesji i nie tylko.

Standardowo- dajcie znać, czy sesja się podoba, czy może coś byście zmienili- i które ujęcia podobają Wam się bardziej- z ceglastą ścianą i bluszczem, czy jednak ujęcia z miastem w tle.
Mam nadzieję, że majówka minęła/mija wam świetnie, a jeśli przebiega pod znakiem matury- życzę oczywiście powodzenia! :)

mod. Wiktoria Gruca -Take my style

INSTAGRAM
FANPAGE














13 komentarzy:

  1. Świetna sesja, ma taki swój klimat, modelka przyciąga uwagę swoją urodą. Masz oko do kadrów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj ten kolor na ustach! Uwielbiam takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ja również jestem w środku majówki. Super wyglądasz, a zdjęcia są bardzo profesjonalne.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, takie klimatyczne ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajne zdjęcia i ciekawa stylizacja modelki. Jedynie mnie trochę drażni jej wyraz na twarzy na części zdjęć. Te rozchylone usta. Moim zdaniem średnio korzystnie wygląda z taką miną i trochę mnie to rozpraszało przy oglądaniu fotek. Za to ma śliczny uśmiech i chyba najbardziej podobają mi się zdjęcia na tle bluszczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja wyszła świetnie, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, świetne zdjęcia. :) W Krakowie byłam może dwa razy i to tylko na starówce i zamku praktycznie. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja jak i stylizacja świetna. Moim zdaniem zdjęcia na tle bluszczu wyszły najlepiej :)


    www.poolifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna dziewczyna z fajnym stylem! Kapelusze są świetne, mi podobno pasują, ale nie mam odwagi ich nosić.

    Co do zdjęć, to zdecydowanie wolę te na tle bluszczu i cegieł. Ciepła stylizacja idealnie współgra z takim tłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja :)
    Kapelusz skradł moje serce, mam już czarny, chyba czas też i na brązowy! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły świetnie, a wiktoria wygląda cudownie! Świetna praca !

    OdpowiedzUsuń
  12. ja majówkę mam aż do 9 więc super :) Zdjęcia mega ładne!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3