piątek, 14 kwietnia 2017

Sesja z Julią


Mam nadzieję, że w trakcie świątecznych przygotowań znajdziecie chwilę, bo dzisiaj przygotowałam post z sesji z Julką! Mam nadzieję, że zdjęcia będą się podobały :)


Pomysł na zrobienie sesji w tym miejscu chodził mi po głowie już jakiś czas (jedno z tych, obok których przechodziło się codziennie, ale potrzeba czasu żeby odkryć w nich nowy pomysł) i gdy przypadkiem natknęłam się na profil Julki, pomyślałam oczywiście, że jak nie teraz to kiedy! W ten sposób znalazłam kolejną super utalentowaną i śliczną osóbkę. Warto było :) Dajcie znać co sądzicie!

Swoją drogą, gdyby ktoś był chętny na wiosenną sesję, to zapraszam!

Nie przedłużając, zachęcam do obejrzenia efektów, bo przyznam, że zdjęć wyszło bardzo dużo, nie sposób było pokazać wszystkich.
Życzę wszystkim oczywiście radosnych świąt, mokrego dyngusa i wszystkiego innego, czego życzy się na Wielkanoc! :)

mod. Julia Wilk - instagram

FANPAGE
INSTAGRAM

A na końcu w  ramach backstagu mały gość:

13 komentarzy:

  1. Wow, mega zdjęcia. Ja uwielbiam sesje zdjęciowe <3 Zawsze marzy mi się profesjonalna sesja <3
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jezcze co niektóre z boku doświetliła, by modelka była bardziej trójwymiarowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cool post, Darling! Wonderful photos and look!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo fajnie i klimatycznie wyszły zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia,bardzo mi się podoba, że modelka nie jest w całym makeupie, bo to nadaje tym zdjęcią wiele naturalności ;)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie niedługo pojawią się zdjęcia z fotografami z Mediolanu i Tokio ;)
    http://zpamietnikamodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalny styl. Ciekawe połączenie kolorowej modelki, z niezbyt urokliwym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia genialne! Jestem pod wrażeniem tej stylizacji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wykonane zdjęcia! Julia ma naprawdę ciekawą urodę, a ten zielony płasz... nieziemski!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna modelka! Wyszły świetnie :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :) a i kot jaki model ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) model i fotograf spisały się rewelacyjnie!
    sama chętnie umówiłabym się na taką sesję, ale mieszkam na dolnymśląsku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3