sobota, 1 kwietnia 2017

Casual black | Sesja z Michaliną i Moniką

Hej!
Nie mogło się obyć bez pierwszej sesji nowym aparatem ze sprawdzonym, ulubionym składem! :) Czyli, przedstawiam wam efekty kolejnej sesji z Michaliną i Moniką. Zdecydowanie dużo zdjęć!

Sesję robiłyśmy też z drugim fotografem- zajrzyjcie koniecznie do Oliwii, (KLIK) gdzie znajdziecie zdjęcia z tej sesji widziane innym okiem.
Oczywiście zapraszam na zdjęcia, zwłaszcza osoby, które chciałyby zrealizować jakiś kreatywniejszy pomysł, bo kilka ich mam! :)
Mam nadzieję, że wszystko wam się spodoba, a tymczasem idę obrabiać kolejne sesje! :)

FANPAGE
INSTAGRAM

Pozowały:
Monika Torchała
Michalina Krzemianowska



 

I mały backstage ;)

14 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjęcia! To drugie kojarzy mi się jak z jakiejś okładki modowej :) Super! Zajrzę na bloga Oliwii i waszego instagrama :)

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i modelki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia,proste ale bardzo przyjemne w odbiorze :) Można zapytać jakie to nowe cudo trafiło w Twoje ręce? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zmieniłam aparat na Canona 70D :)

      Usuń
  4. Zdjęcia super!
    Najbardziej mi się podobają te na których jest ta dziewczyna o bardziej egzotycznej urodzie :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne dziewczyny i genialne zdjęcia. Miło jest popatrzeć :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, pozytywne zdjęcia :)
    Popracowałabym tylko nad szczegółami, przy następnej sesji. Na jednym zdjęciu modelka ma przymknięte oczy - zapewne o to chodziło, ale nie wygląda to zbyt dobrze. A na zdjęciu 11 modelka stoi tak, że widać jej jakby boczki robiące się w tych spodniach. To małe elementy, ale jak je dopracujesz to będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;) naprawdę masz ogromny talent ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się klimat. Świetnie wyglądają czarne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotografie! :) Widać, że przede wszystkim dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na sesje delikatna , klasyczna stylizacja ale z dodatkiem małego pazurka ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3