piątek, 3 lutego 2017

Winter captured | Kilka słów



Hej!
Dzisiaj nie mam sesji, mam kilka zimowych kadrów, kilka autoportretów i kilka słów.

Kiedyś takie ujęcia cieszyły najbardziej, robiło się zdjęcie czemukolwiek i cieszyło, że wyszło rozmazane tło, nagle wszystko stało się takie artystyczne! Chodziłam w kółko i cykałam cokolwiek, ale miałam z tego ogromną satysfakcję. Nie myślałam o żadnych technicznych sprawach. Jakby nie patrzeć, nie były ,,poprawne''- ale mama i tak chwaliła, piękny kwiatek, pięknie.

Nie fotografuję bardzo długo, cały czas się uczę, jednak czasami zapominam dlaczego tak naprawdę wzięłam się za to co robię. Wiadomo, są lepsze i gorsze okresy, ale zaczęłam gonić trochę za złudną perfekcją. Dużo porównuję się do innych, zwracam uwagę na szczegóły, dużo czytam i wymyślam- jakiś czas temu przyłapałam się na myśleniu, że moje zdjęcia nie są wystarczająco dobre...






Ale stop. Trzeba trochę wyluzować. Cokolwiek tworzycie, gdy nadchodzi dziwny kryzys, czasem lepiej jest po prostu zrobić sobie przerwę. A czasami najlepszą opcją jest wrócić do początków. Wyjść z domu, wziąć aparat- albo cokolwiek innego- i po prostu coś stworzyć. Nie myśleć nad tym za bardzo, postarać się oddać to co widzicie jak najlepiej, po swojemu. Zrobić to dla siebie, z przyjemności, nie jakiejś presji.

,,We were born to be real, not to be perfect''





Właśnie to zrobiłam i powstało kilka kadrów, które dzisiaj Wam pokazuję. Przy okazji znalazłam kilka fajnych miejsc na sesję- które miałam kilka kroków od domu! Dawniej zrobiłam też kilka autoportretów, więc możecie pooglądać trochę mnie. Nie wiem, czy to ma jakiś sens- ale czasami warto po prostu coś ZROBIĆ zamiast zastanawiać się, czy aby na pewno, czy to co zrobiliśmy jest dobre, a już najgorzej- co powiedzą inni?
Odniosłam się tu do moich zdjęć, ale tak naprawdę- myślę, że to bardzo ważne, żeby pamiętać o tym cokolwiek robimy.







To tyle, dajcie znać co sądzicie. Jeśli chcecie widzieć więcej prywaty, mojej mordki i czasami ładne zdjęcia kawy możecie zajrzeć na mojego Instagrama.
Trzymajcie się, do zobaczenia!

+Cały czas zapraszam na sesje, szczególnie w okresie walentynek (*i małej promocji*) może to być dobry pomysł na prezent, dla par, ale nie tylko!


20 komentarzy:

  1. Czasem ta perfekcja jest irytująca... Znam to niestety ze swojego przykładu. Do każdego zdjęcia przykładam swoje starania, aby wyszło perfekcyjnie. Jednak nawet zwykłe ujęcia mają w sobie 'to coś'.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego ostatnio zmieniam troszkę swoje podejście do tego : )

      Usuń
  2. Bardzo dobrze ujęłaś to w słowa,podpisuję się pod nimi całym sercem <3 Czasem przerwa to najlepsze co możemy zrobić,potem aż chce się działać a pomysły same napływają do głowy :) Chociaż porównywanie się do innych,myśląc,że nasze zdjęcia nie są idealnie,wcale nie jest takie złe,bo przecież dzięki temu przemy do przodu i podświadomie mówimy sobie ,,ja nie dam rady?!'',ważne tylko aby nie przesadzać i do wszystkiego podchodzić z zdrowym rozsądkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wystarczy chwilę tylko odetchnąć i sobie przemyśleć pewne sprawy, a później wrócić ze zdwojoną siłą! Innych prace mnie bardzo inspirują, o ile nie analizuję ich za bardzo :D

      Usuń
  3. W tym okresie zimowym chyba wiele osób dopadają te smutniejsze rozmyślenia... Trzeba powiedzieć im nie i iść dalej :) pozdrawiam! Ps: Twoje zdjęcia są superowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te początki u mnie wyglądały tak samo ;) teraz to wydaje się śmieszne ;). Piękny kwiatek, piękny...
    Zbieram się, aby w końcu wyjść na zdjęcia tylko ja i aparat - jak za dawnych czasów. Twój wpis mnie zmotywował.
    Pierwsze zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Tak, warto czasem wyjść i skupić się tylko na zdjęciach tak po prostu :)

      Usuń
  5. To ciekawe, że z jednej strony dążymy do perfekcji, a z drugiej na każdym kroku staramy się udowodnić sobie, że wcale nie musimy być perfekcyjni. Podejrzewam że głównym powodem jest niestety aprobata innych, sama się mierzę z tym problemem. Gdyby każdy zajął się sobą i zachował nieprzyjemne komentarze dla siebie, to łatwiej byłoby powychodzić z cienia ;) Tak ja uważam :)
    Przepiękne zdjęcia, pozdrawiam!

    worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wygląda niestety lub stety. Myślę, że do perfekcji warto dążyć żeby się rozwijać, ale nie warto porównywać się do innych i myśleć na zasadzie ,,nie jestem wystarczająco dobra''. Dziękuję!

      Usuń
  6. Ja też sobie lubię popstrykać czasem, co mi się nawinie :) Zimowe ujęcia bardzo ładne, lubię takie! Ty również bardzo fotogeniczna, jak ja mam sama sobie zrobić zdjęcie to łolaboga! Napstrykam w pierony, a i tak nie wyjdę jak sobie wymyśliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale ja wybiorę może dwa/trzy zdjęcia siebie, które mi się podobają z 200 :D

      Usuń
  7. Te zdjęcia są przepiękne a twoje wpisy świetne bardzo milo się je czyta i chętnie się zagląda na twojego bloga nawet kiedy nie ma nowości żeby zobaczyć te cudowne zdjęcia które zrobilas! Gratulacje oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonujesz naprawdę wartościowe fotografie.
    Śliczne jest to drugie zdjęcie z lampkami, naprawdę wyszło profesjonalnie.
    Szron na oknach zawsze fajnie wychodzi na zdjęciach :)
    Przepiękny masz uśmiech i ładne upięcie!
    Obserwuję!
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu zbieram się, żeby wyjść nawet przed dom i porobić jakieś proste zdjęcia. Tak jak mówisz-takie ujęcia potrafią zachwycić! Bardzo spodobały mi się twoje zdjęcia <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne zdjęcia. Długo nie widziałam, by ktoś złapał aż tak piękne rzeczy na fotografii

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne fotografie. Każdy ma czasem takie chwile zwątpienia i smutku... najważniejsze by je pokonać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że porównywanie się z innymi, ale nie do przesady, daję w pewien sposób motywację do ulepszania swojego działania... Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia są naprawdę świetne. Uważam, że jeśli Twoje zdjęcia Ci się nie podobają i mają już jakiś czas to wbrew pozorom dobrze. Możesz wtedy zobaczyć, że się uczysz i poprawiasz swoje umiejętności! Najważniejsze to nie przejmować się opinią innych tylko robić to co się kocha najlepiej jak się potrafi!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie uchwycone momenty :)
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3