czwartek, 16 lutego 2017

City look | Sesja z Zuzią



Hej!
Nareszcie! Zapraszam Was do obejrzenia efektów mojej miejskiej sesji z Zuzią. Kolejna bardzo zdolna i śliczna osóbka w moim małym, amatorskim ,,portfolio''. Myślę, że zrobiłyśmy naprawdę dobrą pracę i mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)



Cieszę się, że w końcu zrobiłyśmy tą sesję, Zuzia i jej siostra to chyba jedne z najbardziej utalentowanych osób jakie znam. Najbardziej cieszą mnie chyba właśnie takie zdjęcia, w których mogę pokazać coś więcej, gdy idziemy w zwykłe miejsca, mam dobrych ludzi wokół i po prostu spędzamy miło czas tworząc coś ładnego. Przyznaję, że ciężko było mi wybrać te najlepsze ujęcia do posta, sami oceńcie!

Nie przedłużając, dajcie znać jak się podoba i do zobaczenia w kolejnym poście.
Zapraszam też na sesję chętnych
:)

FANPAGE
INSTAGRAM


Pozowała:
Zuzia Sobczak -
INSTAGRAM


46 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja,przyjemna i naturalna fotografia,super ;-) Lubimy!
    www.waszfotograf.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia 😍 😍 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: http://www.pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam Twoj styl fotografowania. Co trzeba zrobić żeby umówić się na sesję z Tobą?
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło! Zapraszam do kontaktu prywatnie- można napisać na Fanpage :)

      Usuń
  6. Piękne zdjecia!!
    SUper stylizacja:)
    Piękny kolor butów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię miejskie otoczenia, a zdjęcia są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, pięne zdjęcia :) obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się ogląda te zdjęcia, prosta stylizacja i łatwo dostępna sceneria, ale sesja ma w sobie to coś. Widać, że dobrze Wam się współpracowało, modelka wie jak pozować :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne. Stylizacja jest bardzo fajna, w moim klimacie. Modelka ma bardzo ciekawą urodę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. W stylizacji się po prostu zakochałam <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju zrobiłaś świetne zdjęcia! A Zuzia jest prześliczna ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, cudowna, prosta stylizacja. Sama bym się tak ubrała. :) Przepiękna modelka!

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Modelka wygląda bardzo profesjonalnie, a zdjęcia podkreśliły jej urodę
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaką mam piękną kuzynkę! A pani fotograf jaka zdolna, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja swietna! jedne co bym zmienila to buty ;)
    uroda modelki zapada na dlugo w pamiec :)
    brawa dla niej i dla fotografa ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna Zuzia! <3
    Zdjęcia wyszły Ci Marta pięknie, pozazdrościć! :)

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sesja, wiele pięknych i naturalnych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie proste, stylowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sesja jest naprawdę oszołamiająca, a modelka bardzo piękna i przede wszystkim fotogeniczna. Stylizacja, którą ma na sobie jest bardzo spójna i jedyne czego by mi brakowało to informacji skąd ciuchy, bo spodni typu mom jeans poszukuję już od dłuższego czasu! Buziaki, czekam na więcej sesji.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę ,że sesja wyszła wam rewelacyjnie :)
    Piękne zdjęcia :)
    Miłego dnia!! Zachęcam do obserwowania :) - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę jak z bilbordu croppa :D Całkiem fajnie :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. co masz za sprzęt?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staruszka Canon 1000D, a obiektyw tutaj 50mm 1.8 :)

      Usuń
  25. Modelka, jak i fotograf spisali się na medal! Zdjęcia wyszły cudowne!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sesja! Stylizacja prosta, jednak ma to coś i bardzo mi się podoba! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. płaszczyk przepiekny chętnie bym go zobaczyła w swojej szafie

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny płaszcz :)
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ujęcia. Modelka śliczna :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  30. dziewczyna śliczna! bardzo fajna sesja :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :) Chciałabym, żeby mój Przemo potrafił takie robić :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieziemsko piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia. Jestem pod sporym wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3