wtorek, 24 stycznia 2017

Sesja z Dominiką, Alicją i Nikolą


Cześć!
Wracam po przerwie, bez zbędnych tłumaczeń, ale z nowymi zdjęciami! Ostatnio miałam przyjemność fotografować Dominikę, Alicję i Nikolę- zapraszam do obejrzenia efektów :)

Wydaje mi się, że zdjęcia wyszły całkiem ładnie. Brakuje mi w tym roku takich typowych, zimowych, śnieżnych ujęć, no ale trudno- jeszcze to nadrobię, a pomysłów i planów mam mnóstwo. Właściwie nie mogę doczekać się wiosny, żeby je zrealizować.

Bez przedłużania- mam nadzieję, że sesja się podoba i że macie (lub dopiero będziecie mieć) cudowne ferie!
:)


















Pozowały:
Nikola Świtoń
Dominika Konadorów
Alicja Szmacińska


13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia gratulacje!
    P.S widze jak modelke dziewczyne z aparatem mimo młodej buźki! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i śliczne dziewczyny. Naprawdę robisz ładne fotografię. Szkoda, że mnie nie ma kto tak pięknie sfotografować. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że naprawdę wyszły pięknie te zdjęcia. Modelki bardzo ładne ale ujęcia również wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, naturalne ujęcia! Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Bardzo wpisują się w ten zimowy klimacik.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3