niedziela, 4 grudnia 2016

Sesja z Wiktorią, Kraków

Witam po przerwie!
Nie oszukujmy się- dużo sesji ostatnio nie robię, ale że wymówka zawsze taka sama i oczywista, to nawet nie będę pisać, że mam dużo nauki, a pogoda nieciekawa... :P Koniec z marudzeniem! Dzisiaj pokazuję Wam w końcu sesję, którą wykonałam w Krakowie z Wiktorią na świątecznym jarmarku...

Mogę powiedzieć, że świąteczny sezon uważam za otwarty! Wszędzie widać już choinki, światełka i różne takie. Ja ten czas uwielbiam, zarówno prywatnie jak i w fotografii- dlatego przypominam też o tym, że każdego chętnie na taką sesję przygarnę, TFP. Bo kto nie lubi magii świąt?

Sesja z dzisiejszego wpisu była naprawdę dobrze spędzonym czasem. Uwielbiam Kraków, w kolejce czeka jeszcze drugi post z mojego ostatniego pobytu tam. Sam jarmark w sobotę dopiero się rozkręcał i szczerze mówiąc nie robił wielkiego wrażenia przed południem (zapewne wieczorem ze wszystkimi światełkami wygląda bardziej klimatycznie), ale miło było przejść się tam w ramach powiedzmy... wstępu do prawdziwej magii świąt? Tak Marta, brawo brawo. Co prawda na naszych zdjęciach nawet nie widać go zbyt dużo, ale cieszę się z efektu miejskich ujęć.
Wiktoria z bloga take-my-style.pl (zajrzyjcie koniecznie!) okazała się być bardzo sympatyczna i mam nadzieję, że pracowało się jej tak dobrze jak mi. Szczerze mówiąc, to moja pierwsza poważniejsza sesja zrobiona w Krakowie, więc pewnie zawsze będę miło do niej wracać.

Dobra, już nie zanudzam, życzę wszystkim powodzenia w szkole, pracy i piszcie jak podobają wam się zdjęcia! :)














21 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, mega mi się podobają!
    Co do tych jarmarków świątecznych- wydaje mi się, że są trochę przereklamowane... Za dużo ludzi, a poza tym rozstawianie tego wszystkiego ponad miesiąc przed Bożym Narodzeniem tylko psuje całą magię świąt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ogólnie lubię wszystkie świąteczne akcje, świecidełka, jarmarki itd.- chociaż wiem, że to tylko marketing i może faktycznie- kilka tygodni później byłoby lepiej... Niedługo będę również we Wrocławiu i przekonam się gdzie lepiej :>

      Usuń
  2. piękne zdjęcia! pozdrawiam z Krakowa i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia. bardzo podoba mi się stylizacja modelki ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo, dlatego zapraszam na bloga Wiktorii, gdzie niebawem też pojawi się post z naszej sesji : )

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie tak mnie zachwyciło, że nie mogłam oderwać od niego wzroku! Wszystko jest piękne, lecz nie podoba mi się ta moda z zakładaniem bluzek, swetrów, bluz pod sukienki na ramiączka :y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A no wiadomo, gusta są różne i bardzo dobrze :)

      Usuń
  5. Piękna sesja i piękna modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Co mi się u Ciebie podoba? Że zdjęcia są duuuże i świetnie się prezentują. Moje ulubione to chyba te przy tych drzwiach, chociaż wszystkie mi się podobają. Czuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to dużo dla mnie znaczy :)

      Usuń
  7. Śliczna modelka i śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uwielbiam Kraków! Piękne zdjęcia naprawdę są świetne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Zdecydowanie widać tutaj magię świąt! Pięknie! <3
    Pozdrawiam ♥
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są przecudowne <33 świetne miejskie ujęcia!!
    Czekam na następne wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! I urocza modelka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mieszkasz tak daleko, z chęcią bym została twoją "modelką" :)
    Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie to nie mieszkam w Krakowie, jeśli o to chodzi, a czasami odwiedzam inne miasta, więc może kiedyś się na sesji spotkamy :D Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię klimat świątecznych Jarmarków, ale do tej pory byłam tylko na jednym. Bardzo ładna sesja. Podoba mi się stylizacja Twojej modelki i ten cudny efekt bokehu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3