środa, 28 grudnia 2016

Fotograficzne podsumowanie roku | 2016



No hej!
Nie wiem jak dokładnie powinnam zacząć ten wpis, szczerze mówiąc mam masę myśli w głowie jeśli chodzi o podsumowanie tego roku, chociaż i tak najlepiej sprawdzą się po prostu zdjęcia, które mówią same za siebie. Kurcze, naprawdę nie mogę uwierzyć, że kolejny rok  tak szybko dobiegł końca- wiem, smęty i banały, które mówią wszyscy na około... No trudno! Trochę więcej tekstu niż zawsze, mnóstwo zdjęć i nowych celów...

Łapacz Chwil powstał dokładnie 23 sierpnia 2016. 
Następstwo myśli: kurcze, powinnaś zrobić coś więcej i małe marzenie o posiadaniu takiego miejsca i ruszeniu z robieniem sesji z większą ilością osób, które było już od dawna w mojej głowie. Jakkolwiek banalnie to brzmi, czuję, że swój cel osiągnęłam- chociaż nie brakuje mi następnych! 





Jestem trochę perfekcjonistką jeśli chodzi o coś, na czym mi zależy. Chcę, żeby moje zdjęcia były zawsze idealne, tak jak sobie wyobraziłam- nie zawsze się udaje, jestem bardzo krytyczna wobec siebie, ale czasami czuję się dumna z efektów. Dużo eksperymentowałam w 2016, przebrnęłam przez przynajmniej kilka programów do obróbki zdjęć, czytałam mnóstwo grup, blogów, słuchałam krytyki. Usłyszałam dużo przemiłych słów, za które bardzo dziękuję! Możecie odnieść wrażenie, że za bardzo się nad tym wszystkim rozczulam, ale naprawdę jestem nieśmiałą osóbką, trochę wrażliwą, i przed opublikowaniem czegokolwiek zawsze na początku miałam niezłego stresa.



Dziękuję moim przyjaciółkom i pierwszym modelkom jednocześnie, za to że nadal ze mną są, że jako pierwsze zobaczyły co narobiłam i pchały do przodu. Ludziom, którzy byli blisko i wysłuchiwali, potwierdzali ,,czy na pewno powinnam?,,. Serio, pytałam minimum dziesięć razy czy może być, czy coś poprawić itd. Bardzo mi zależało, żeby ludzie nie odbierali mnie jako dziewczynę, która ,,robi z siebie,, jakiegoś pro fotografa i blogerkę. Teraz wiem, że niekonstruktywna krytyka też zawsze się pojawi, że ludzie będą gadać, szczególnie w początkach, ale znajdą się tacy, którzy zauważą starania i przede wszystkim- znajdzie się satysfakcja z samej siebie.


Dziękuję każdej twarzy, która zagościła przed moim obiektywem! Może się wydawać, że wcale ich aż tak dużo nie było, ale zważywszy na to, że blog działa jakieś 4 miesiące, fanpage troszkę dłużej- dużo to pojęcie względne : D



Każdą osobę, z którą rozmawiałam w tym roku odnośnie sesji, ale nie udało jej się zrealizować- zapraszam do kontaktu w 2017!

 Przed nami cały rok nowych doświadczeń i właśnie ich życzę wam jak najwięcej!
<3

45 komentarzy:

  1. Naprawdę zrobiłaś świetne zdjęcia. Sztosik.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.. odnoszę wrażenie, że bardzo ważne są u Ciebie włosy na fotografiach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- hm, nigdy w ten sposób na nie nie patrzyłam :D Raczej zwracam uwagę na ogólną całość ;)

      Usuń
  3. Hej, wygląda na to, że to był świetny rok dla ciebie - widzę całą masę udanych zdjęć! Pochwalisz się, jakiego obiektywu używasz? :)
    Pozwolę sobie dodać, że fajnym zdjęciom przydałoby się miłe otoczenie - może czas na zmiany wyglądu bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obiektyw to Canon, 50mm 1.8 :) A nad zmianą wyglądu bloga muszę pomyśleć :)

      Usuń
  4. Ja właśnie w szczególności uwielbiam przeglądać portrety. A Twoje są piękne i zawsze jak wchodzę na Twojego bloga to się nimi zachwycam :) Życzę Ci na Nowy Rok kolejnych, takich pięknych, fotograficznych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I również życzę tego samego <3

      Usuń
  5. Fotki bardzo ciekawe, dostrzegam w każdej ukrytą tajemnicę niewypowiedzianych myśli. Twarze ludzkie są niezwykłe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Są niezwykłe zdecydowanie :)

      Usuń
  6. Fantastyczny pomysł z fotograficznym podsumowaniem. My planujemy, każdego dnia 2017 roku robić co najmniej jedno zdjęcie, aby chwytać momenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł również, życzę powodzenia! Słyszałam o tym wyzwaniu i wiem, że można się dzięki temu dużo nauczyć :)

      Usuń
  7. Niesamowite fotografie! Są takie świeże i nostalgiczne, bardzo mi się podobają. Życzę sukcesów w 2017! Trzymam kciuki za twój rozwój!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia wygrywają wszystko! Szczęśliwego nowego roku i jak najwięcej takich ślicznych zdjęć!

    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :) Powodzenia w 2017!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podsumowanie, a zdjęcia jak zwykle genialne ! Czekam na kolejne foty, nie mooge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są cudowne, robisz przyciągające wzrok portrety, ale i tak moje serce skradł mops, jakie one są cudowne! To prawda kolejny rok minął i to mam wrażenie, że jeszcze szybciej, niż poprzedni.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mopsy zawsze skradają serca, wyjątkowe zwierzaki :D Dziękuję!

      Usuń
  12. Jestem tutaj pierwszy raz i to jest mój pierwszy przeczytany u Ciebie post. Muszę przyznać, że robisz przepiękne zdjęcia. Zawsze marzyłam, żeby ktoś takie mi zrobił. Bardzo lubię ładne fotografie! Zostanę tutaj na dłużej! Będę Ci kibicować i podziwiać Twoją dalszą pracę. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne! Dobra robota :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dalszego rozwoju, masz nad czym pracować ( w pozytywnym sensie, jeśli chodzi o talent :) )

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Więcej takich udanych sesji w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że rok owocny w sesje <3
    Sama uwielbiam robić sesje i na prawdę cieszę się że udało Ci się złapać tyle fajnych zdjęć <3
    Zostaje tu na dłużej :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju ale robisz cudowne zdjęcia! Obserwuje :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia :) Z chęcią zostanę na dłużej i będę śledzić dalsze postępy. Podobają mi się Twoje portrety. Widzę, że trochę eksperymentujesz i zdjęcia robisz w różnoraki sposób. Życzę Ci, aby w tym roku udało Ci się wykonać jeszcze więcej wspaniałych sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia sa naprawdę cudowne i super przemyślane <3
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. :)
    Szczęsliwego Nowego Roku oraz realizacji nawet najdrobniejszych celow. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia , zrobiłaś kawał dobrej roboty ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne zdjęcia, aż się marzy żebyś zrobiłam mi zdjęcia... pierwszy raz bym miała naprawdę sztos na blogu...

    pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do kontaktu i może akurat kiedyś się uda! :) W końcu nieraz jestem w innych miastach :)

      Usuń
  23. What beautiful pictures. I love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Boziu,ale te zdjęcia są piękne. Nawet nie potrafię wybrać, które jest najlepsze, bo wszystkie są genialne. :)
    Zapraszam do mnie :) http://sachmey.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny blog z pieknymi fotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam blogi na, których można oglądać zdjęcia wykonane przez autora. W niektórych zdjęciach z tego podsumowania jestem zakochana *.* Rozwijaj się dalej <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny rok.przyjemne dla oka fotografie,niech ten Nowy rok będzie lepszy ;-)
    www.waszfotograf.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3