niedziela, 11 grudnia 2016

Christmas started in Crakow! | foto mix

Hej!
Mówiłam, że w grudniu planuję więcej postów i na razie spełniam te słowa! Dwa tygodnie temu byłam w Krakowie, jeden efekt mojego wyjazdu oglądaliście w postaci sesji z Wiktorią (kto nie widział nadrabia!). Zrobiłyśmy ją na rynku chyba w pierwszy dzień świątecznego jarmarku, dzisiaj pokażę wam trochę innych ujęć z tego dnia. Światełka, lizaki, choinki, mopsy, polecam! 
Jeśli chodzi o owy jarmark ogólnie- szału nie było. Może dlatego, że był to zaledwie początek i byłam tam około południa. Założę się, że wieczorem jest bardziej klimatycznie. Jednak po Krakowie spodziewałam się odrobinę czegoś więcej.




Mam wam dzisiaj do pokazania, jak się pewnie zorientowaliście nie tylko zdjęcia z rynku. Zrobiłam kilka ujęć z moją siostrą i Jankiem, oraz nie mogło zabraknąć największej gwiazdy- poznajcie Barona, chyba pierwszy raz tutaj! Nie powiem, że było łatwo uchwycić tego wariata, poza tym jak zwykle miałam pecha do pogody w Krakowie, no ale- wyjazd był udany, nie mogło być inaczej!


Dużo bardziej podobało mi się na znanym już Wrocławskim jarmarku, na którym byłam tydzień temu. Zdjęć nie robiłam zbyt dużo, tylko kilka zwykłych ujęć z telefonu (jeśli interesuje kogoś więcej prywaty, to zapraszam na instagrama, bo czemu nie :)).

Uwaga:
Jakość niczym z tostera, ale kto powiedział, że zawsze ma być idealnie? ;)

Ja już kończę, na koniec napiszę tylko, że fotograf ,,reportażowy'' ze mnie żaden i ten post jest po prostu luźnym ,,wspomnieniem,, mojego weekendu. Napiszcie, czy taka forma Wam się podoba, a jeśli byliście na jakimś świątecznym jarmarku- chętnie poczytam jak się podobało :) Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Ogromnie marzy mi się,aby w tym roku odwiedzić krakowski jarmark,na punkcie wrocławskiego to już totalnie szaleje-tyle pięknych zdjęć z tym miejsc już widziałam w tym roku,że nie mogę przestać tym myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jarmarki, choćby dla tych zdjęć :)

      Usuń
  2. Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia zapisane w kadrach. Ciekawy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam ostatnio w Krakowie i faktycznie atmosfera jest niesamowita :) jarmark przecudowny, aż nie chce się wychodzić :)
    piękne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tego jak że udanego wyjazdu, jarmark przepięknie wygląda i zachęca do przyjazdu, piękne chwilę rzeczy w zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten piesek jest przeuroczy! A zdjęcia jarmarków bardzo wprawiają w świąteczny nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3