piątek, 23 grudnia 2016

Christmas thoughts | Świąteczna sesja z Moniką


Cześć!
Mam nadzieję, że w czasie świątecznych przygotowań znajdziecie jeszcze chwilkę na obejrzenie i przeczytanie mojego posta. Dzisiaj pokażę wam efekty zdjęć z Moniką- zimowo, świątecznie, z lampkami i choinką Wiadomo, cała esencja grudnia. :)


Nie będę się rozpisywać, bo wiadomo- teraz każdy ma na głowie inne sprawy, niż czytanie wywodów na blogach. Tak czy inaczej- to chyba moja ostatnia, lub przedostatnia sesja w tym roku i dziękuję Moni, że stworzyłyśmy razem takie ujęcia, pełne uśmiechu i ciepła- chociaż możecie mi wierzyć, że ciepło wcale nam nie było. Niestety mój sprzęt niedomaga już przy ciemniejszych warunkach, a same nie wiedziałyśmy kiedy wszystko się zapali, więc najpierw zrobiłyśmy zdjęcia troszkę wcześniej. Później te, które lubię najbardziej. Nawet zamieniłyśmy się przez chwilę rolami, chociaż nie będę się oszukiwać- o wiele lepiej radzę sobie tymi zdjęciami, na których mnie nie widać :P.



Na koniec oczywiście, chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego na święta! Żebyście zawsze dążyli do celu i spełniali te swoje małe i duże marzenia. Oraz samych uśmiechniętych dni- pamiętajcie o tym w sobotę, bo jaka Wigilia, taki i cały rok! :*
Dziękuję, że jesteście tutaj i poświęcacie chwilkę, na obejrzeniu pracy mojej i Moniki.

Wesołych!
Dzieło modelki! : D

A kto chodzi z Martą na zdjęcia, a później leży chory w domu?!


Pozowała:
Monika Torchała



12 komentarzy:

  1. piękna sesja, przecudowna modelka, rewelacyjne tło i bardzo utalentowana pani fotograf dzięki czemu powstały takie śliczne zdjęcia. :) bardzo mi się podobają. :)
    i Tobie również spokojnych i radosnych Świąt życzę. :))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne <3
    http://oliwiahadrys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana tymi zdjęciami! Bardzo bym chciała kiedyś zagościć przed Twoim obiektywem, bo robisz genialne zdjęcia!
    Oczywiście zaobserwowałam bloga i będę śledzić na bieżąco ♥
    Dziękuję za życzenia i życzę Ci tego samego, mnóstwa kadrów stworzonych w 2017 roku! :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Może kiedyś uda się zorganizować wspólną sesję, byłoby super :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Zdecydowanie czuć na nich świąteczny klimat. Piękna modelka i zdolna pani fotograf :)
    Oczywiście wzajemnie życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, świąteczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, wpasowujące się w klimat świąt. :D I twoja "modelka" przybierała bardzo fajne, zabawne pozy. :D Będę zaglądać. ;*
    Pozdrawiam. :) murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3