sobota, 12 listopada 2016

Fotograficzny Progress 2014-2016


Hej!

Dzisiaj post w innym stylu niż zazwyczaj. Nie pokażę wam najnowszej sesji. Wręcz przeciwnie! Fotografią interesuję się dłużej, ale przez ostatnie dwa lata podchodzę do niej na poważniej- uzbierała się pokaźna kolekcja. Ale jeśli ktoś myśli że od początku wyglądały tak jak teraz, dzisiaj przekonamy się, że było inaczej...
Jesień. Niedawno zdałam sobie sprawę, że właściwie wszystko jeśli chodzi o fotografię u mnie zaczynało się jesienią. Pamiętam jeszcze, gdy w podstawówce dołączyłam do jakiegoś amatorskiego koła fotograficznego i pierwszym zadaniem było uchwycenie jesieni. Gdy dostałam aparat, właśnie jesienią pierwszy raz poszłam z koleżankami na sesję- wiadomo, totalne amatorstwo, ale miło spędzony czas.


Dzisiaj nie będę rozwodzić się nad całą moją historią z fotografią,  mogłabym przeznaczyć na to nawet osobny post, gdzie powrzucałam resztę jeszcze starszych zdjęć.
Takie porównanie wstawiłam na mojego PHOTOBLOGA, po roku spędzonym na tym portalu.

Pokażę wam za to zestawienia starych portretów z tymi aktualnymi, a sami będziecie mogli ocenić, czy widać różnicę. Może kogoś zmotywuje do pracy, a może stwierdzicie, że w sumie wszystko jedno?


Po lewo nasza pierwsza sesja, którą uważałyśmy za ,,mroczną,,. Po prawo nasza ostatnia sesja w tym samym miejscu.

Przez te dwa lata robię zdjęcia tym samym aparatem. Dopiero w tym roku przed założeniem bloga, zaopatrzyłam się w lepszy obiektyw (Canon 1.8, 50mm), który w sumie jest podstawą. Pomiędzy nim, a dołączanym zawsze uniwersalnym kitem, używałam jeszcze analogowego Heliosa (Szybka informacja- był używany do starych aparatów na kliszę, nie da się zrobić nim zdjęcia automatycznie,  nawet ostrość trzeba ustawiać ręcznie, kupiony za mniej niż 50zł).
Piszę to po to, aby pokazać znaną mam nadzieję nam wszystkim prawdę, że nie sprzęt a technika! Albo raczej- nie sprzęt, a praca i spędzone godziny na czytaniu i eksperymentowaniu.
Im więcej robicie zdjęć, tym będą lepsze i tego wam życzę!


A po lewo zdjęcie, z ubiegłorocznej ,,halloweenowej'' sesji. Nie mogłam się doczekać tego porównania!


Jeszcze jedno- jak sami możecie zauważyć zdecydowanie najwięcej zdjęć zrobiłam Monice i Michalinie. Właściwie jesteśmy taką małą ekipą i działamy razem od samego początku. To dzięki nim mogłam się rozwijać, wymyślałyśmy bardziej kreatywne stylizacje, a oczywiście zaczęło się od zwykłych profilówek na fejsika. Bardzo się cieszę, że dziewczyny były tak otwarte i do tej pory zawsze możemy na siebie liczyć w sprawie zdjęć- one same rozwinęły się jeśli chodzi o pozowanie. Na początku bardzo ważne jest znalezienie osób, które chętnie staną przed obiektywem- bo żeby się doskonalić, trzeba ćwiczyć! I za to jestem wdzięczna :)
Profesjonalne makijaże, rekwizyty, sesje zdjęciowe... Te wspomnienia nigdy nie znikną!
Sama mam sobie dużo do zarzucenia w tej chwili, jestem bardzo krytyczna i znajduję dużo wad, ale- cały czas staram się nad nimi pracować. Nic tak nie motywuje, jak różnice, jakie zauważamy później. <3
Trzymajcie się! <3



22 komentarze:

  1. Wow!Jaka różnica!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać progres to najważniejsze. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Moim zdaniem uczyniłaś duży progres, oby tak dalej. Życzę powodzenia :)

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zestawienie! Widać progres i to bardzo! Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale różnica! Ja tez widzę postępy w moich "pracach". Chociaż ciągle jestem wobec siebie krytyczna i za często porównuję się do innych. Bardzo motywujący post!
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł na post !Trafiłam właśnie na twojego bloga i chyba zostanę tu na dłużej. A zdjęcia świetne, widać duży postęp. Tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaka wielka różnica :O <3
    Brawo ^^

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post w fotografowaniu. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać progress! nie wiem, czy sama zdecydowałabym się na taki post. powodzenia w dalszym rozwoju hobby ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę, rozwijaj się dalej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, widac duzy progres w Twoich pracach, w starych gdzies tam widać brak ostrosci itd a tutaj 2016 zdjecia dopracowane i przemyslane ! Kazdy z nas jesli jest w Fotografii i chce to uczy sie na poprzednich swoich pracach i to widać na Twoich ! :) duzy, duzy progres a zdjecia super !!! Też fotografuje i po swoich zdjeciach da sie roznice zauwazyć :)Będe wpadać! Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać dużo, dużo pozytywnych zmian w Twoim fotografowaniu :) Widać, że się rozwijasz. Swoją drogą sama może pomyślę nad stworzeniem własnego fotograficznego progressu, bo to bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajnie sobie powspominać jak to kiedyś było :D Dziękuję!

      Usuń
  13. Mi się te zdjęcia bardzo podobają, jest coś w nich takiego co przyciąga.

    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, różnica jest i to ogromna! Życzę Ci, żebyś dalej się rozwijała, bo zdjęcia wychodzą Ci naprawdę cudownie! :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać różnice! Rozwijasz się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać już znaczącą różnicę! Tak jak napisałaś - każdy rozwija się poprzez ciągłe fotografowanie niż kucie samych pojęć - im więcej robimy, tym większe efekty i progres! :) Sama fotografuję dobre niby 6 lat, ale na poważnie od 3, jestem nawet na profilu o zawodzie foto, już posiadam jedną kwalifikację i wiem że kucie samych pojęć to nie są do końca rozwijanie swoich umiejętności, a właśnie ciągła praca, trening! :) Gratuluję progresu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3