środa, 2 listopada 2016

Come closer. Sesja z Michaliną i Moniką



Hej!
Dla jednych halloween to pogański obyczaj, dla innych ciekawe święto. Dla mnie- duża dawka inspiracji! Co prawda wpis po czasie, ale sesje tego typu mogłabym wykonywać cały rok i nie widzę przeszkód. Dzisiaj pokazuję wam efekty naszej sobotniej sesji, z której jestem szczerze dumna i mam nadzieję, że wam spodoba się tak samo! Post będzie długi, uczciwie ostrzegam i polecam ciepłe kakao lub herbatkę do towarzystwa! 

Rok temu z Misią i Moniką zrobiłyśmy sesję, która wyszła ciekawie i w tym roku nie mogło być inaczej! Zdjęcia tą ekipą robimy już dobre dwa lata! Zleciało strasznie szybko i niedługo przygotuję specjalny post z porównaniem, bo- bez fałszywej skromności- widzę duże postępy, które motywują mnie do dalszej pracy. 

Uwielbiam takie kreatywne zdjęcia. Chwytać emocje, to jaki klimat tworzymy. Lubię wymyślać ciekawe rozwiązania, a ostatnio inspiruje mnie wszystko dookoła. Niby nie lubię jesieni, ale fotograficznie to zdecydowanie moja pora roku.

Te zdjęcia powstały całkiem spontanicznie. Pewnie takie projekty powinno się przemyśleć wcześniej, wszystko przygotować- ale tutaj wszystko było kwestią kilku godzin. Z dziewczynami wiem, że wszystko musi pójść dobrze! Chociaż nie obejdzie się bez różnych wpadek. Zawsze śmiałam się, że kiedyś na sesję zapomnę samego aparatu. Na razie się to nie zdarzyło, ale kto mnie zna wie, że i do tego jestem zdolna. Tym razem muszę jednak pozdrowić Monię, która niedługo zginie cała. Nie mówiąc już, o zostawieniu w domu kwiatów i życzliwości starszej siostry (dziękujemy Marta! :D), można też po skończeniu sesji, gdy zbiera się na deszcz zostawić w lesie całą torebkę, czemu nie?
Cieszę się, że mam taki cudowny skład, zawsze na sesjach jest mnóstwo śmiechu, kreatywności i naprawdę jestem dumna ze wszystkiego, co razem wyczarowałyśmy przez taki długi czas. Gdy coś zaplanujemy- dziewczyny idą, pozują, wyglądają świetnie, nie straszne nam nawet powroty z środka pola w burzy. <3

Dobra, dobra, starczy tych sentymentów. Zawsze ciekawi mnie, czy ktoś je w ogóle czyta. :D Dajcie znać, która odsłona z dzisiejszego postu najbardziej Wam się podoba! 
























Pozowały:
Monika Torchała
Michalina Krzemianowska

22 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje zdjęcia oraz wpisy widać ze wkładasz w to całe serce! Czekam na porównanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ujęcia, widać, że wkładasz w swoje fotografie dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! niesamowita charakteryzacja i cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz tu cudnie aż miło patrzeć na zdj
    zapraszam też do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia wyszły cudownie ale na 11 zdjęcie się nie mogę na patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sesja! Piękne modelki, makijaże i przeróbka zdjęć. W dodatku rozpływam się nad tym pięknie rozmytym tłem <3 Te początkowe kadry totalnie podbiły moje serducho! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!Zdjęcia są przepiękne ja nie obchodzę halloween,ale bardzo podobają mi się sesję tego typu!
    Jestem pod wrażeniem tych zdjęć Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie obchodzę, ale na zdjęciach lubię : D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Masz talent do robienia zdjęć, są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spontaniczne sesje zawsze wychodzą najlepiej! Bardzo podobają mi się zdjęcia ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajac mnie pewnie zostawilabym nie tylko torebke ale tez pewnie zgubilabym moj aparat bo takie mam szczescie! Ja uwielbiam Halloween wprawdzie nie chodze po domach (to mi sie akurat nie podoba) ale uwielbiam dekoracje i ogolnie caly ten klimat! <3
    Swietna ekipa na zdjecia zwlaszcza ze te wyszly naprawde cudownie chociaz nie bede ukrywac bo gdybym spacerowala po lesie i was zobaczyla to pewnie uciekalabym z krzykiem, hahaha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w halloween bardziej lubię ogólny klimat niż jakieś zbieranie cukierków itd. :D A gdybyś spacerowała po lesie i nas zobaczyła, pewnie nie uciekłabyś tylko śmiała się razem z nami, bo w tym jesteśmy jeszcze lepsze : D

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł, zdjęcia wyszły świetnie ;)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na sesję, bardzo podobają mi się ujęcia z białą siateczką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie.........i sesja i makijaż i w ogóle wszystko. Mi halloween kojarzy się tylko w jajkami na oknach i mąką pod drzwiami (tak młodzież zabawia się w tym dniu)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3