piątek, 7 października 2016

Sunrise date, Klaudia & Michał

Hej!
Jak pewnie zdążyliście się zorientować, to moja druga sesja ostatnio z Klaudią i Michałem. Mieliśmy zrealizować ją już wcześniej, ale- opłacało się poczekać! Trafił nam się piękny zachód słońca i chyba mogę powiedzieć, że jestem dumna z tych zdjęć. Dzięki Klaudii mamy też filmik z sesji, zapraszam do obejrzenia!
Sam pomysł na zdjęcia zaczął się od znalezienia cudownego miejsca, którego nie sposób było nie uchwycić. Jak zwykle ciężko było mi wybrać tylko kilka! Cała sesja przebiegła naprawdę świetnie, z taką ekipą nie mogło nie wyjść : D
Mała refleksja, którą muszę dodać- gdyby nie ludzie wokół mnie nie mogłabym się rozwijać, tworzyć takich fotografii i nie tylko. Moje małe amatorskie portfolio tworzą osoby, którym jestem za to bardzo wdzięczna. Motywują, pomagają- więc, ogólnie mówiąc- dziękuję wszystkim, a szczególnie moim przyjaciołom, którzy na co dzień mają wgląd do mojego ,,backstagu,,, słuchają narzekań, doradzają i pomagają. <3


Teraz już zapraszam do oglądania zdjęć i filmiku (dostępny tylko na komputerze)!
Miejcie dobry weekend! :*










Film z sesji:

Mały backstage:
Dziękujemy panu Darkowi za trzymanie słońca!
 

 
Pozowali:
Klaudia Dobras
Michał Pawlak



14 komentarzy:

  1. Ale cudowne te zdjęcia! A ten zachód zapiera dech w piersiach. Świetna z nich para, tylko pozazdrościć :)

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kadry! Można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Najbardziej podobają mi się te na tle zachodzącego słońca, gdzie widać tylko sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie są chyba najbardziej klimatyczne ^^

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najbardziej przyciągają wzrok ^^

      Usuń
  5. Urocza sesja zakochanej pary - dużo szczęścia Wam życzę kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! Świetne miejsce i idealnie uchwycony klimat!! Zdjęcia samych sylwetek są przepiękne! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie - mistrzostwo ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite, zapiera dech w piersiach ;)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pan Darek - sztos :) piękne są te ujęcia z zachodem i cieniami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3