piątek, 23 września 2016

Sesja z Moniką i Michaliną, zieleń i złoto

Hej hej!
Chyba każdy z nas poczuł już jesień, ja na pewno. Siedzę więc z herbatką i pod kocykiem, powoli obrabiając kolejne sesje. Cieszę się, że nawet gdy rok szkolny się zaczął, mam jeszcze czas i siłę na zdjęcia, chociaż wiadomo, że z czasem będzie ich coraz mniej... Dzisiaj przedstawiam Wam sesję z Moniką i Michaliną, dziewczyny jak zwykle dały z siebie wszystko. :)

Najbardziej cieszą mnie sesję, które zrealizowałam według mojego pomysłu i okazał się być naprawdę dobrym. Cóż, nie będzie fałszywej skromności :D. Ten bluszcz mam za oknem odkąd pamiętam. Mała rozkmina- chyba wyrabiam sobie powoli jakiś kolejny zmysł i wszędzie zaczęłam szukać pomysłów i miejsc do sesji. Mam zajęcie gdy codziennie wracam ze szkoły. Tak samo codziennie widziałam to samo miejsce pod moim domem, a dopiero pod koniec sierpnia wymyśliłam, że dobrze sprawdziłoby się przed obiektywem. Dodatkowo brokat, moje kochane modelki, które nigdy nie zawodzą i mamy to!
Mam nadzieję, że się spodoba :)




























Dziękuję i przesyłam wirtualne buziaki! :*



Pozowały:
Michalina Krzemianowska
Monika Torchała (która sprawdziła się także jako makijażystka! <3)

6 komentarzy:

  1. OMG! Cudowne zdjęcia! Zakochałam się w tym brokacie. Muszę znaleźć sobie modelkę. KONIECZNIE!

    Sama fotografuję książki i rzeczy z nimi związane, ale już oczyma wyobraźni widzę modelkę z takim cudownym brokatem na twarzy, trzymającą odpowiednią książkę. Sesja marzeń!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i trzymam kciuki za udane zdjęcia : D

      Usuń
  2. Witaj . Jestem pod pełnym wrażeniem pomysłu na zdjęcia. Efekt jest nieziemski.Dobre masz oko ;) Gdybym mogła doradzić coś od siebie , to popracuj nad retuszem twarzy ( ciała ) ,a reszta będzie idealna ;). Serdecznie pozdrawiam ;) dodaję do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Retuszowałabym, gdybym miała do tego program :/ Ale dziękuję za radę!

      Usuń
  3. ŚWIETNY blog!!! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/
    dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne dziewczyny <3 trzecie zdjęcie jest megaaa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3