niedziela, 4 września 2016

Sesja z Martyną + Co warto wiedzieć przed sesją?


Hej!
Dzisiaj przygotowałam dość obszerny post. Po pierwsze chcę pokazać wam zdjęcia z sesji z Martyną. Najbardziej cieszę się z tego, że złapałyśmy piękny zachód słońca i ostatnie zdjęcia mają według mnie bardzo ładny klimat. Mam nadzieję, że się spodoba! Po drugie- przygotowałam kilka zdań na temat tego, co warto wiedzieć przed sesją.

 


 Na wstępie- Sesja jednej osoby trwa zazwyczaj około godzinki. Wiadomo, im więcej osób, miejsc, stylizacji- czas się wydłuża. Samo pozowanie i robienie zdjęć jest przyjemne o ile pozująca osoba nie jest spięta i nie stresuje się tak bardzo tym, jak wyjdzie oraz czy będzie widać jej ''wady''. :D



No właśnie, ale jak się nie stresować?

Spokojnie, wyluzuj, nie stresuj się, najwyżej nie wyjdzie- łatwo ci mówić Marta. Ty tylko robisz zdjęcia, a ktoś musi pozować, o, jeszcze jacyś ludzie idą i się patrzą! A ktoś nie wie co robić, jaką pozę przybrać. A co jak wyjdzie źle?


Uwaga sekret- mam przygotowany cały wpis odnośnie martwienia się ludzi, że wyjdą źle i o tym, kiedy faktycznie wychodzą źle. Czy ten dar od niebios nazywany fotogenicznością jest możliwy do osiągnięcia dla każdego? Zawsze będę podkreślać, że każdemu da się zrobić ładne zdjęcie. Tylko trzeba wiedzieć jak i odpowiednio do tego podejść. Twoje nastawienie to 50%, umiejętności fotografa to drugie 50%.
Więcej o tym już niedługo >:D


  • Fotograf na pewno będzie starał się podpowiedzieć wam jak ustawić się do zdjęcia. Naprawdę, nie martwcie się o to. Jednak zawsze lepiej jest przed sesją poprzeglądać jakieś inne przykładowe zdjęcia, popatrzeć jak pozują modelki itd.- nie zaszkodzi, może pomóc.
    Dobrym pomysłem jest ściągnięcie na telefon przykładowych zdjęć, które wam się podobają : )
  • Po wykonaniu zdjęć sesja się nie kończy, fotografa czekają jeszcze godziny obrabiania.
    Nie oddaje się nieobrobionych zdjęć- to tak jakby poprosić krawcową o wykonanie sukienki, ale oddałaby wam sam szkic projektu.

  • Fotograf wybierze na pewno najlepsze ujęcia, bo i po co miałby wybierać te złe? Przecież się pod nimi podpisuje :)






No. Tyle chciałam napisać. Dajcie znać, czy dzisiejsze zdjęcia się podobają. Mam nadzieję, że zaczęliście rok szkolny dobrze, jeśli tak jak ja poznajecie się z nową szkołą, klasą- polecam wyluzować i po prostu uśmiechać :) Ludzie sami do was przyjdą, tylko im na to pozwólcie.

Buziaki! :*
Pozowała:
Martyna Stępień












12 komentarzy:

  1. Najważniejsze by fotograf pomagał i się nie denerwował, wtedy wychodzą najlepsze zdjęcia! Jak te ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja i dobre rady - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku pierwsze co się rzuca to piękne duże oczy *.*

    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana sesja - ale z taką naturalną modelką nie może być przecież inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne :) Akurat dziś się wybieram na sesję i trochę buszuje w internecie w poszukiwaniu inspiracji co do różnych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że się przyda i zdjęcia wyjdą świetnie! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3