czwartek, 29 września 2016

Klaudia & Michał

Hej!
Nareszcie pokazuję Wam sesję, którą z Klaudią planowałyśmy już długo. Co tu napisać? Zamysłem były zdjęcia o zachodzie słońca- oczywiście przez cały dzień świeciło, a gdy przyszło co do czego zniknęło za chmurami. Takie już mamy szczęście do planowania :p. Tak czy inaczej, wydaje mi się, że wyszły całkiem ładnie ^^
Upilnowanie Kaledo i Kruszyny jednocześnie z dobrym ustawieniem się do zdjęć nie należy do czegoś najprostszego, ale jak widać nie jest niemożliwe :D. Ostatnie zdjęcia przed przeprowadzką, mam nadzieję, że zachowają dla Klaudii i Michała wspomnienia tych terenów. Nie ma ich dużo, ale są upamiętnieniem pozytywnych chwili. Kto mnie zna, ten wie jaki sentyment mam do tych zwierząt i starałam się uchwycić je jak najlepiej potrafię. Jedno jest pewne- jeszcze kiedyś wyciągnę Klaudię i jej mini stadko na zdjęcia >:D.










Pozowali:
Klaudia Dobras
Michał Pawlak
i oczywiście- Kaledo z Kruszyną :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3