wtorek, 30 sierpnia 2016

Taneczna sesja z Julką cz.1


Hej hej!
Dzisiaj w końcu pokażę Wam efekty naszej sesji tanecznej z Julką. Umawiałyśmy się na zdjęcia od jakiś dobrych czterech miesięcy, ale nie ma tego złego- może gdybyśmy poszły wcześniej nie wyszłyby tak, jak teraz.

Dzisiaj możecie zobaczyć dopiero pierwszą część, ponieważ wyszło bardzo dużo zdjęć, chyba nigdy nie oddałam większej ilości niż teraz, pewnie dlatego, że byłyśmy w kilku miejscach, z kilkoma stylizacjami.

Nie ukrywam, nie mam doświadczenia w tworzeniu tanecznych ujęć, może się wydawać, że to takie same zdjęcia jak każde, ale we wszystkim potrzeba ćwiczeń, żeby uchwycić w najlepszym momencie i w najlepszym kadrze. Dlatego cieszę się, że Julka chciała się ze mną umówić. :D Uczymy się przez całe życie, ja lubię mieć wszystko perfekcyjnie dopracowane- może nie wszystko wyszło idealnie, ale i tak jestem zadowolona z efektów. Mam nadzieję, że sesja się podoba i z każdą kolejną będzie coraz lepiej, dajcie znać co myślicie :)



















Na koniec mała zapowiedź części drugiej, już niedługo :) Planuję jeszcze kilka postów o tym, co warto wiedzieć przed sesją, także- do zobaczenia na blogu! :) Miłego dnia!


Pozowała
Julia Wątor

4 komentarze:

  1. Zdjęcia wyszły cudownie ! Gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotografie chciałabym aby aby ktoś z mojej rodziny robił takie zdjęcia bym mogła wstawiać je w lepszej jakości na swojego bloga no ale cóż nie każdy jest tak utalentowany jak ty..., jednocześnie podobał ci się mój blog więc cię tam zapraszam www.warkoczeurocze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i może w przyszłości zapraszam na sesję :D Zawsze można też próbować doskonalić swoje umiejętności fotograficzne, żeby zdjęcia były wymarzonej jakości :) Na pewno wpadnę na twojego bloga :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3