sobota, 27 sierpnia 2016

Sesja z Oliwią, Julitą i Klaudią


Cześć!
Dzisiaj mam do pokazania kolejną zaległą sesję. Tym razem robiłam zdjęcia Oliwii, Julicie i Klaudii. Byłyśmy w kilku miejscach- dlatego ujęć jest całkiem sporo i ciężko było mi wybrać te najlepsze. Jeden z największych problemów z fotografią jest właśnie wybór kilku najładniejszych ,,perełek''- albo po prostu ja jestem taką niezdecydowaną osobą. Pewnie tak : D
Życzę też udanych ostatnich dni wakacji, mam nadzieję, że spędziliście je jak najlepiej i jesteście z nich zadowoleni tak jak ja :)
Nie będę przynudzać, po prostu zapraszam do obejrzenia efektów. Dajcie znać jak wam się podoba!







 














Pozowały:
Oliwia Napieraj
Julita Kryściak

Klaudia Graczyk

8 komentarzy:

  1. Świetna sesja :P Ta czarna bomberka megaśna! ;p

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia. Świetne ujęcia,bardzo profesjonalne jak dla mnie :)
    dziennik lisa/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3