wtorek, 23 sierpnia 2016

Foto-mix, czyli witam się zdjęciami


Witam, witam!
Sama nie wierzę, że w końcu piszę pierwszego posta na swoim blogu. Przechodząc do sedna- będzie mi on służył jako miejsce do pokazywania moich zdjęć. Nieraz szkoda mi ujęć, które zrobiłam, a lądują na dysku komputera i nigdy się do nich nie wraca. W końcu na światło dzienne wychodzą może 3 fotografie, na kilka godzin pracy nad całą sesją. Pomyślałam więc, że dobrze będzie stworzyć miejsce w 100% moje, na zdjęcia w które wkładam całe swoje serce i doświadczenie.

Sama potrafię spędzić godziny przeglądając cudowne ujęcia innych fotografów, więc mam nadzieję, że moją stronę także będzie się miło oglądało- chociaż do wymarzonej perfekcji jeszcze dużo brakuje. Ale każdy jakoś zaczynał, prawda? :)

Dzisiaj przychodzę ze zdjęciami, które wykonałam ostatnio. Oczywiście jest to tylko malutki kawałeczek. Nie mogę określić ile czasu zajmuję się już fotografią, ale stworzyłam pokaźną kolekcję zdjęć- i tych gorszych, i tych lepszych, i tych o których już nie pamiętam, tych za które jestem dumna, oraz takich które do niczego się nie nadają.

Na razie chciałam po prostu ,,przywitać się,, za pomocą moich zdjęć i życzyć miłego dnia!






 Na końcu gość specjalny! :)


Pozowały:
Monika Torchała
Klaudia Dobras
Michalina Krzemianowska
Julita Kryściak

10 komentarzy:

  1. cudowne fotografie, masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia Marta! ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Masz niesamowity talent :) Dobrze, że zdecydowałaś się na założenie bloga ;) I oczywiście masz racje! Zmarnowałyby się na dysku, bo są na prawdę cudowne ! :) Pozdrawiam !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Też dopiero zaczynam i jeszcze wszystko dopracowuję ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i na pewno zajrzę : )

      Usuń
    2. Cudowne zdjęcia, fajna pasja, dobrze że pokazujesz je na blogu. Czy posty będą regularne czy raz na jakiś czas???
      http://www.warkoczeurocze.blogspot.com

      Usuń
    3. Będę starała się jak najbardziej regularnie. Na razie dopiero zaczynam i nadrabiam sesje więc nawet co dwa dni, później raz lub dwa razy w tygodniu, nie tylko sesje, ale też inne posty ^^ Dziękuję i zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  4. Robisz cudowne zdjęcia, a strona, którą stworzyłaś, żeby sie nimi dzielić jest na prawde perfekcyjna !
    Życzę jak najwięcej sukcesów i żęby twoja przygoda z aparatem trwała jak najdłużej <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i opinię! Zapraszam do obserwacji bloga <3